HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Thursday, 20 October 2011

HOT STORY MISTERI VILLA NABILA

hey guys assalamualaikum wndunye da lame ta update blog ,, ahaha sowylaa kowank mesti wndu kat cerite aku kan ? kan ? ahahah oke laa sowy sangat aku busy dengan final exam aku ,, alhamdullilah paper teras semue dah habis dan tinggal due paper lagy EKONOMI ASAS dan SENI kalaw dah lepas ekonomi dikire lege rasewnye fuhhhhhhh ... okey hari tu aku buat buku merah tau ahahha buku merah ap tu ? ahaha


haa tu laa buku merahnyee pasport lha .. huhuhu aku na travel all asia bole ? mesti laa bolekan ? hee
na ikut jum cakap kat ieka nanti ieka bwak pegi MUMBAI ahahaha na ta ? hee okey laa ttup cerite sekarang ieka ada story hot laa na cerite ,,

cerite ap ? MISTERI VILLA NABILA woahh cerite nihh gempak taw kat johor bahru ,, cerite nihh da jadi bahan cerite buat semue penduduk johor bahru ,, owang kap villa tu penuh dengan misteri yew laa mana taknye cerite nihh pasal seorang budak perempuan mati lalu ditanam dekat dinding dan yang aku dapat tahu mayat budak kecik tu ta dituntut lagi ,,, umm nihh aku tataw lha cerite nihh saje saje direka or sebaliknye ,, location rumah villa nih dekat ne ? humm nihh aku ta pasti sebab yang aku tahu rumah nih terletak berhampiran danga bay n ada pintu masuk utame tapiy pintu da semak samun ,, lhaa
okey cerite nihh aku dengar daripada mulut ke mulut orang okey sekarang plss pay attention ,,
dulu rumah tu di huni oleh sebuah keluarge bahgie iaitu keluarge nabila ,, one day bapak kpd nabila nih meninggal dunie then secare automatik semue harte pusake jatuh kepada putrinye iaitu nabila ,, semase nabila dduk dirumah tu nabila tinggal dengan makciknye ,, bile makciknye dapat tahu harte tu jatuh ke tangan nabila akhirnye mkciknye mengambil keputusan untuk membunuh nabila sampai mati .. bile nabila sudah mati nabila di tanam di dinding rumah nyee n mkciknye itu terus bakar rumah tu ,, okey lhaa habis ,,ramai budak budak suke pegi siasat rumah tu tapi satu entiti pun ta de ,, humm oke aku na tunjukkan rumah tu nihh aku ambil drpde blog ssorang yg tidak ku kenali

IMG 0545 1 Misteri Villa Nabila di Johor Bahru

okey nihh laa rumah villa nabila tu .. err seram ta ? seram kan act nihh bwu satu aku tunjuk ada lagi
Untitled 1 3 Misteri Villa Nabila di Johor Bahru
okeyy see ? napak ta ? apa yang kowank napak ? humm aku rasew budak nihhh mmg berani snap gmba nihhh

okey kalaw kowank na tahu lebih lanjutkan kowank boleh ke sini and kowank jugak boleh ke sini
okeyy kalaw na thu cerite lanjut lhaa ,,, okey lhaa tu saje yang aku bole kap kan kite jupe di len mase assalamualaikum,,,

1 comment:

Kamaruzaman shamsuddin said...

hai , saya org johor , da pergi ke sana belum ?