Follow Ieka @IekaFarhana

Thursday, 3 November 2011

BEBAS DAN TERBANG BEBAS ..

 


SYUKUR alhamdullilah tamat sudah final exam ..  hee merdeka hoorey ahahha
nak cerite sepanjang ieka seminggu ta mengupdatekan blog rsewnye banyak bende nak cerite terutama sekali dekat budak kecik sowg nihh .. ADDY ANAS ? hey buda nihh kan kejap kejap oke dengan aku lepas tu bergaduhh .. lepas tuu gaduh then baik semule .. hee bgus sangat laa tu .. ahaha ta sangke ta sangke finally aku dapat dengar sore buda kecik nihh ,, tapikan aku tak tahu name dye ,, mmg laa ADDY ANAS tapi kan ieka ada bace salah satu blog membe dye kat situ ada tulis FULL NAME dyee .. but ieka ta ingat .. buda nihhh ajak aku msg tapi aku malas sbb membazirkan kredit aku na msg MR B ? who MR B ? hey nott MR BEAN laa ahahha aku cepuk kowank bwu tahu hee MR B tutttt ? kan kan ? ahaha secret nihh biaww IEKA BEYLA AND ACIK tahu ... cume ieka bole cite MR B tu punce utamenye dry BEYLA hohoohhoo .. FULL STOP tanak cite lebih lebih nant kowank jeles oke laa ieka janji nant kalaw ada magik ieka kasik tahu eyhhh sape dye hee =D
dah due hari aku macam ta semangat nak makan ... takut gemuk ? heyy baikk sikit ieka na maintain dgn chuby oraitss ... ieka ta akan tambah berat badan sebab badan ieka kekal cmnihh ...
BEYLA ada masalah dengan HAIQAL kesian dye kan ? humm ta baik laa mamat tu buadd dye macam tu ehh ieka mmg cukup pantang dgn laki berkasar bahase dengan perempuan terutame sekali membe aku or cazen aku .. DAMN IT! huuuu rasenye cm na cepuk cepuk muka mmat tuu ahahaha ieka garang kan ? heee ... semalam IM dengan FATIN NURSYAIRAH hee dye kan amek PS ieka tanye dye apa macam soalan seni best kan ? dye jawab soalan dye cam orang dah pro jewpp dye try lukis sayur tapi ta cm serupe sayur ieka jawab balek ieka bole bayangkan sayur yang dye lukis ahahha ,, ieka pun tak tahu seni ieka macam mane tady mintak mintak ieka ta lukis tikus huhuhuhuhuu sekarang bole senyum gembire sebb apa ? adalah ieka na secret jup ahahaha ,,,, harini banyak betul nak secret ta bole bagi tahu nant ta bestt laa hee ...

p/s:BEYLA and ACIK best malam tu lepak dengan kowank sporting laa terutame sekali MR B .. malu beb nak jupe hee sebab dye cumell sangat ahahaha <-----hey kowank jgn pikir len ieka and B tade apa apa just membe and saudara sesame islam ,,, lepas nihh nak lepak lepak lagi laa gan kowank bestt ..


No comments: