Follow Ieka @IekaFarhana

Monday, 28 November 2011

GARA GARA TULISAN TANGAN DIA HATI AKU DAH MULE DUP DAP DUP DAP :)

ASSALAMUALAIKUM
sayang peacee -___-

heyhoy pencinta setia belog agak agaknyee semalam kite sudah ketemukan ?
ahakss yeahh mmg pun dah jumpee tapiy still wndu ..
hey aku berasa simpati dekat akak aku sowg nihh ACCOUNT FACEBOOK dia kene HACKER alolololo see dia dia gah lepaskan geram dekat sini kesiann dia tahu ..
tapiy akak jangan sedih eyh ... kiteowg trust akak ..
hee :DD


cantiknye tulisan tukan ? hee :D niyh apa yang aku nampak tadi petang .. aku rasa pantang jumpe laki yang tulisan tangannye yang betul oke n cantik kecuali bapak aku theehehehe ...
really mak aku puji dia sebab tulisan tangan dia cantik cm tulisan tangan ala ala gegurl tu ..
wlpon owgnye ta bape na macho tapiy tulisan membuat aku tertarik really kalaw tak percaya pergi singgah selalu dekat KIPMART TAMPOI kowank pegi cari waiter bernama A hee :D
nant kowank tengok arkhh tuisan tangan tuan empunya badan tuee hoho *tade keje namanye ..
gara gara tulisan tangan dia tu kan aku nak cari bakal suami aku tullisan tangan dia cantik ,, tapi aku rasa jarang nampak tulisan tangan budak lelaki kemas dan cantik .. tade aku ta kira aku nak cari jugak sampai ke lobang cacing hiwhiw ...

p/S : engat tau aku na tulisan tangan yang kemas n bersih barulah sesuai nak jadik pkwe aku hahaha



No comments: