HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 4 November 2011

HAPPY HANG OUT WITH THEM

 
 


HUI HUI pagi pagi dah bebelog laa hee =D tape tape nant petang malam ieka na kua takut ta sempat ..
YEAYYYYYYYYYYYYY ? Why aku menjerit ? sebab semlam aku happy gilew sebab dapat hang out lepas final exam yang ta bole blah dgn my NEW BFF KHAIRIN UMAIRAH dan FELICIA finally dapat jupe mereka akhirnyee .. ta sangke aku sowg jewp besaw yang len semue kecik huuu .. macam bawak adeq adeq pulak semalam ... ehhh ta caye eyhh aku ada bukti yang aku lebih besaw daripada mereka bertige ..

ahhaahaha see ? aku cakap tanak percaye huhuhuhuhuh ohsem ryte ? owang yang take pic nihh pun ohsem tengss ACIK huhuhuhu .... tape laa ary nihh kite layan gamba okee malas na entry panjang panjang ...
tapi tapi na cerite sikit first first jupe FELICIA dia agak malu tapi bile da warm up huu smue na mengkaji sane sini ,, UMM ehh buda nihh kuatt tawe laa hee dekat SECRET RECIPE meja kiteorang jew happening huhuuhhuu bestt laa gak layan pale mereka nihhh ..

    sweet couple ? huuu pewwwitttt (wahh sekunk ieka bole sebut dengan betull) sweet kan sweet kan ?


okee na cite sikit gamba nihh due orang tuu yang pakai baju hijau dan pink mereka tu semue MADU AFIQ dan yang pakai bju biru tu BINI AFIQ dan yang orang yang take gamba mksudnyee aku ,, aku pun MADU AFIQ hahahhaha care ta ? care kan ? wlaupon aku couple gan afiq gune name WYNA actually aku terase apa yang aku rase .. huhuuhuhu







happy betull aku semalam dah laa dapat lepak gan BEYLA . UMM . FELICIA dan ACIK huhuuhuu dan yang paling penting kat MR TEDDY BEAR huhuhuhuh wlpon dye ta ikot tapi dye dah ikot aku di dalam hati ceeewwwahhhhhhhhh ...

p/s : semalam sangat enjoy balek ieka kene marah sebab duit ta pulang butt rahsie pasal jmuan tu still rhsie huhuhuuh


No comments: