Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 30 December 2011

2012 AZAM ? AZAM ?


heyhoyyy salam ceria ouhhh pejam celik pejam celik dah masuk 2012 kan ?
hari ni 31 DISEMBER 2011 ? see ? cepatnye masa berlalu ...
ouhhh sayangnye nak tinggalkan 2011 *ouhh takutnyee na spm
hee tu len cite laaa ...
ouhhh yeayy ramai org psg azam .. tahun baru nihhh
ieka ? ehhh mesti lah ada klaw takde memang ta bole idopp hahahaha ..
azam ? apa eyh ? sebenarnyee banyak taw ... haha jangan jeless sudahh ..

1. Untuk menjadi seorang yang lebih baik daripada hari sebelum ini dan semalam mulakan kehidupan dengan penuh semangat ...
2.Anggapkan cabaran sebagai matlamat hidup supaya boleh maju kehadapan ...
3.Nak cari teman hidup selepas SPM *hee APTB ...


nihh azam ieka ? ehhh bukan laah yang nombor3 tu takk kay haha
so apa azam kowang ?

hummm ieka ada satu pantun buad kowank ..

pegi mandi manda di pantai lido
tahun depan na SPM dohh ^^

sudah sudah tengok tentang dhia
minggu depan dahh sekolaa laa ...

tuai padi di sawah
selamat tahun baru lahh ...

hahaha tapi ieka ada agy satu pantun tapi takde kene mengene gan tahun baru ..

duyung sampan ke pulau jawa ..
singgah sebentar di rumah khaleeda
sudah-2 maharaja lawak mega
tahun depan dah SPM laa ...

maharajalawak mega milik OSBON ..
CHEF WAN kata "ada aku kesah ?"
tapi BOBOI kata ala tomey-2
jangan nak tomey sangatlaaa tahun depan daa spm ..

hahahaha .....

p/s : SELAMAT TAHUN BARU ...

No comments: