HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 30 December 2011

FASHION 2012 =)) is so GREAT !


heyhoyyy ^^ adek-2 kaka-2 dan abg-2 ...
sekejap kan nak masuk 2012 apa azam baru semue ?
ieka ? adalah secret ehehe nant malam tahun baru ieka informationkan ? kay ?
tapi bukan kat dalam belog taw .. kat muka buku ...
hee =D ...
but sekunk ieka tertarik satu artikel pasal dunie fashion ...ouhh so gorgeous
hummm tadi dekat WANITA HARI INI tengok fashion designer rizman khuzaimi punye baju woahhh so elegant ,,
teruja sangat ..... nak tengok tak dress akan datang ?


tapi ini rekaan dari gucci ...


ni laa hasil reka malaysia humm cakap pasal baju rambut pun ada ..







hahaha macam-2 ada cam astrokan ? hee =D



nie ke ? style 2012 ? hahaha kelakarrr nak buad try laaaa .. menarikk sangat ...

p/s : sebenarnye banyak bende menarik nak kongsi tapi ieka malas na taip dan malam ni FINAL MAHARAJA LAWAK MEGA JANGAN LUPA UNDI BOBOI .. dan selamat hari beranak buad fitri 31 disember ...esok n happy new year ...


No comments: