HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Monday, 19 December 2011

GILEW PINKY MENJADI LUMRAH SELURUH KAUM HAWA



HEYHOYY miawwww =D
ganasnyee ieka ta sangke huhuhuhu ...

harini ieka banyak UPDATE belog kan ?
hehehehe ta apa kan ?
kowank ta kesah .... sbb kowank suke aku update belog daripada aku update wall fesbuk *kejam
okeeyy laa taknak buang masa ..

"MERAH JAMBU MENJADI LUMRAH KEPADA SETIAP PEREMPUAN KERANA WARNA MERAH JAMBU MERUPAKAN WARNA YANG AMAT DIGEMARI OLEH KAUM HAWA"

kan ? sape sokong ? ouhh okeyy ramai yang sokongg ... makasehh hahahhaha ...

sama macam saya amat gemari warne merah jambu kerana wrnenye sangat cool thehehehe ...  
tak percaya kew saya minah pinky ? eleyyy ta payah susah kite ada bukti ..
ehehehe ... jengjeng ...

<3
*eleyy setakat satu buad apa ?
<3<3

eleyyy banyak laa kowang punye satu ada banyak lagy tawww ..



heheeeeehehe kalaw bole kan aku na bakal kete mini cooper aku wrne pinkk jugakkk ...


huhuhuhu ...

pastuu aku nak DSLR aku wrne PINKK bole ? ehehehe lpstuu aku tak lupe jugak pasal pelaminn 

muahahhahahaah cita-2 tnggi tak bole belahhh ..




eeheheehehe lawakannn ♥ weeee
ahakssss lepastu kann ? kannn ?
aku na gadget aku semue wrne pinkk yehuuuuu


muahahahhaa boleee ? erkk ?
dalaaa nant kowank kap aku minah pinky hati tisu .
ta besttt aku macho so aku kene berlagak sikit muahahhaha


p/s: eleeyyy jgn kutok aku laa kowank pun sama senyaaappppp laaa hahahhaha



No comments: