Follow Ieka @IekaFarhana

Monday, 26 December 2011

SEGMEN 5 BELOG YANG PALING MEMINATI 2011 by NIZAM IJAM



assalamualaikum tak jawab dose hikhokkk ^^ kay-2 taknak buang masa harini ieka juin segmen abg NIZAM kite aku pun taktahu laa dari mananye aku punye terejal masuk belog owg kahkah ,, okee aku juinn that segmen ... ekcelii aku memang tertarik laa pasal that segmen  ,, hee nizam kata nak lima belog yang paling diminati sebnarnyee ramai tapi abg NIZAM na lime jugak *haihh owg lima sudahh laa na lebih-2 pulak hee ...

antara entry-2 dan gamba-2 yang saya tertarik jatuh kepada ...



ENTRY sangat menarik setiap kali kak irine UPDATE belog msti laa ieka na jadik owg pertame baca hee =))




entry dia pun menarik sebenarnyee lagy-2 tengok photoshoot dia ouhh bole jadik jeles tww hee =))



BELOG budak nihh pun bole tahan banyak betul story life diaa =)) ouhh kalaw bukak msty tertarik laaa kan ? heee ....

ieka pun suke banyak baca belog diaaa kowank try laa eyhh ushar belogg nihh heeee gerenti terpikat

ehh tinggal lagy satu belog eyh ? haha ramai betul request belog kat ieka sowie guys yg mana ta terpilih jgn marah eyhhh cube di len kali hihihokkk ^^

KHALEEDA


HUMM belogg nihh retro tww hee =)) comill jew tengok entry dia mstii ramai yg tertarikkan ?

ouhh daa habes eyh ingatkan na bagi agy lima hee =))
segmen nihh tertutup pada 31 DISEMBER 2011 *selamat tahun baruu ...
na juin segmen nihh cari jew abg NIZAM IJAM
DAH JUIN jgn lupe btw hee bhaii assalamualaikumm ..
FLYING KISS BUAD KOWANK MUAHHHHHHH heeeee



4 comments:

Nizam Ijam said...

banyak blog yang baru sy kenal..thanks sebab join :D

Fendy said...

Salam Ceria Tuan Blog(Ieka Farhana).
Singgah Dari SEGMEN yang sama.
semoga kita menjadikan blog lebih bermanfaat di masa hadapan...InsyaAllah

http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011.html

Aku Mad said...

salam kenal dan follow :)

www.akumad.com :)

cik najihah said...

singgah dari segmen nizam ijam :)