HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 20 January 2012

NAK JADI PENULIS NOVEL BOLEH ?

ASSALAMUALAIKUM
SALAM SATU MALAYSIA ...
APA NAK BUAD SABTU YANG BOSAN NI ?
IDEA PLEASE ?



if you see what i cannot see ? hahaksss yeay-3 that ryte babe novel ... ada apa dengan novel ? yeayy soalan yang begitu menarik n tepat sekali , aku nak jadi penulis novel bole ? jangan lhaa gelak kan aku ,, aku just minat jewk .. kenapa ? sebab aku suke , sebab owg bole baca realiti sebenar kehidupan .. bukan aku da ta minat dengan dunie belog tapi belog ini hanya diari hidup aku seharian ekceli kalau aku buad novel aku nak cerita kehidupan sebenar *cita-2 tinggi anyway aku memang gemar dengan novel cume tahun niy my mum tak kasik aku beli novel sebab na spm .. okey aku pham nape my mum berkata demikian sebab dia taknak mase depan anaknye terabaikan ? so kene dengar lhaa kene korban sikit ta sampai setahun nak kejar cite-2 niy .. kalaw kowank nak tahu jurusan lepas spm aku ,, aku nak amek graphic sebab aku mnat dengan graphic niy .. yeay-2 aku berkata-2 macam aku dah lepas spm tapi kan aku fikir mase depan bukan KAH ? memikir masa depan amat baik utok diri sendiri ? daripada aku sikit-2 jiwang baik aku cite pasal mase depan okey baru seimbang kan .. so mcm mana dengan kowank ?

doakan aku dapat yang terbaik daripada sebelum ini okey lha ini saje untuk harini ,, ieka nak sambung study niyy semoge ketemu di hari len ... assalamualaikum :)

p/s : selamat menyambut raya cina -.- ang pau ? tade heee :)

No comments: