HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Tuesday, 22 May 2012

Apa Perasaan Bila Cikgu Merajuk


Assalamualaikum 
/(^___^)\
halohaaaaaaa

Ieka di sini baik-2 sahaja yang di sana tu baik atau kurang ? *cett asal channel aku bunyi len ?

dah lama Ieka ta update entry kan ?
tu laa asik busy dengan segmen jee kan ?
haihhhhhh


// hai saya sentiasa bajet comelkan ? \\



Oke ayat Asma Zakwan (bukan nama sebenar) , buat hati aku sentap adaKAH aku yang dia maksudkan ? If walaupun dia selalu bajet dengan kita tapi bila dia dah merajuk , ta layan  , buat bodoh bila dia lalu depan kita , oke memang terasa lah kan ? bukan nak cakap apa lah kalau korang dah buat cikgu korang merajuk tahap cipan gaban memang sukar nak di pujuk , tadi adalah jugak try pujuk dia tapi bila dia nampak kitaorang dia terus larikan diri dia , lahai esok nak exam subjek dia memang rasa bersalah lha , nak tahu kenapa Asma kecik hati dengan perangai anak-2 muridnya , kitaorang tak siapkan kertas graf dia .. Misalnya harituh kita buat sampai habis mesti dia ta marah mcmni kan ? lahaiii esok nak exam takut tak boleh jawab pulak , haihhh T____T kenapa lah cikgu perempuan ni kuat emosi sangat ? dan dalam pada masa yang sama terasa menyampah di hati aku ni pakal jee lha dia cikgu aku kalau dia kawan aku memang aku takkan layan orang merajuk ni tau :) harap dia dapat maafkan perangai kita orang yang agak kurang sabar ni kan ? 

p/s : jangan sesekali buat sakit hati seorang guru yang mudah terasa tuu yeeee :)
dan berhati-2 lha ketika berkomunikasi dengan seseorang guru tu yeee





2 comments:

Sakura Aihana said...

tp kdg2 kita tdk tersengaja juga...tp kita perlu juga meminta maaf dgn guru

ieka farhana said...

kan ? kadang-2 hati kita menyampah madah semua nak merajuk jee