HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Wednesday, 16 May 2012

Hari Guru Memang Awesome PART I

Assalamualaikum .
Oke harini ieka nak update pasal Hari Guru .. tahun ni merupakan tahun terakhir buat pelajar Fom 5 macam kami semua ni sambut hari guru ,, sobsob sedihnya nak tinggalkan sekolah sedihnya nak tinggalkan cikgu dan sedihnya nak tinggalkan calvin ! what calvin ? huargghhhhh memang sedihlah , tapi-2 ieka tanak sedih-2 nanti suasana dalam dunia cerita ieka ni ta ceria seperti selalu . Okee harini keadaan Johor Bahru agak kurang elok , pepagi dah hujan lebat dan memang sepanjang hari guru tak penah hujan tapi tahun ni hujan bagai nak gilaa , termasuk ieka sekali jadik gila sebab calvin ta datang . Hishhh so spoil lhaaa yunkkk baru nak curi-2 amek gamba dia tu hikhikhikhik *bukan bermkna saya curang dgn Paan yee .. 


// hey itu saya bersama dengan teacher Siti Syuhada hee saya nampak gemuk kan ? memang gemuk pun \\

Kenapa tahun ini terlalu cepat untuk ieka tinggalkan sekolah ? haihh nak sambung boleh tak walaupun ieka dapat result SPM oke ! *cettt Spm taa lepas ada hati nak cakap pasal result .. Ieka malas nak taip jom lha layan gambar ieka ta seberapa ..


//  Antara barisan retis bakal mendendangkan lagu dondang sayang AHAHA . Dari kanan Farzana n Najwa Letup (Naziana) hehehe \\ 


// gambar candid daripada Kami ecehh ieka bajet comel pulak kat situ harhar \\


// saya lagi sila jangan jelas sebelah kiri saya Bella dan sebelah kanan saya Adah , kami lah tiga dara yang mewakili "kelas hantu" \\

"saya masuk kelas ni macam kelas hantu punyalah bising" - so sweet gelaran kelas hantu tu hehe thank a lot cikgu Suhaini ..


// itu fom teacher kami cikgu Azura tanpa dia ieka ta kenal Apa Itu Ekonomi ? \\

oke lah hari pun dah petang masih busuk lagi , ta mandi hahaha *eeee saya serabaikan ? hahhaha .. tunggu cerita Part II akan datang sebab banyak gamba blum di Upload .. hee :D




No comments: