HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 22 June 2012

Cheti Kutip Hutang

Assalamualaikum 
^^ 
apa khabar warga blogger , 
sekarang agak busy na meng-UPDATE blog , fuhh fuh fuh *buat gaya ala-ala pelari lepas berlari*
SPM makin hampir tapi diri ni ta penah rasa hampir cuma tuhan jee tahu perasaan aku sekarang ..


// nama ana Syaidaitul Farhanah Haziqah , anda pula bagaimana ? \\

hehehe sorry syaidaitul tu cuma 'typo' 


nampak ta apa yang Ieka sedang buat ?
haaa cepat bayar hutang . Ieka da ta larat nak jadi cheti keluar kelas setiap masa penat tahu .
kalau korang tana tgok muka kami dtg lagi sila bayar

Eh kenapa Ieka kecoh-kecoh ni ? Apa dah berlaku ? cerciter cerciter , haihhhhh Ieka ni cuma ass.kutip hutang untuk rumah merah , asal Ieka datang jee mesti ada yang taknak bayar tolong lha kami tana buang masa , alaa bayar jee RM 2 , da selesai ta banyak lha RM 2 tuu kalau tade sangat cuba kumpul 50sen satu hari haa sampai hari jumaat dah cukup rm 2 , kan senang mudah n pantas .. tapi yang paling kelakar ada budak tu lari bila nampak muka kami na kutip hutang hahaha mcm apa lhaaa . so kami mintak kerjasama anda utk melangsaikan hutang-hutang anda terima kasih .. *cett gelemer lha uolls aku mentions nama sape ta bayar hutang lagi kehkehkeh*



No comments: