HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 22 June 2012

Please Leave Me Alone

Assalamualaikum
*cett berlagak macam ada orang nak baca entry ni*
taktahu nak lari mana lagi penat lari ke satu sudut ke satu sudut tapi tetap tak jumpa jalan keluar 
anyone bantu saya keluar plisss ?

entah apa salah aku , aku tak pasti sampai kau sanggup sakitkan hati aku :( aku ta penah buat mcmtuh dekat kau
tapi semalam kau hebat sangat kau dah berjaya buat aku sumpah serampah dekat kau : *yeay ambek ni nak sangat kan ? haaa hambik* tapi apakan daya aku terpaksa benci kau sebelum kau membenci diriku . Penat aku jadi baik , setia dan sebagainya aku buat macam tuh sebab aku sayang kau , kau patut tahu . tapiii kau sering menyalah diriku aku terima , aku ta mampu nak melawan kau aku ta cukup kuat untuk menahan segala kesakitan kau bagi , Terima kasih aku ucapkan itu sahaja yang mampu terucap ..

5 Perkara Selepas Saya Pergi

1. Awak lelaki terakhir dalam hidup saya mungkin lepasni saya susah na terima sesape . Sebab saya takut nak jatuh cinta lagi dan saya takut akan dikecewakan .
2. Saya mintak awak cari pengganti saya sebab saya dah ta mampu na merawat luka awak lagi saya ta kuat .
3. Awak kena tahu saya sentiasa rindukan awak dalam keadaan apa pun saya berada saya akan tetap rindukan awak .
4. Saya nak tengok awak bahagia dan happy 
dan terakhirrr ....
saya sayangkan awak , saya akan lepaskan awak pergi sebab saya tak mampu beri segala-2nya buat awak yela saya ni perempuan jenis apa mesti awak jijik tengok diri saya kan ? hm tape saya ta kesah , saya kena terima kenyataan lha kan ?

kalau saya ditakdirkan untuk awak saya akan jaga awak baik-2 saya jnji saya akan buat yang terbaik buat awak tapi kalau saya tidak ditakdirkan buat awak , saya mintak tolong saya nak awak ajar dia jangan jadi seperti saya oke :) 

aku nanges macam mana sekali pun kau tak pedulikan oke finee biar lha aku menghilangkan diri dari pandangan kau , sebab kau yang mintak aku move on kan ? sekarang aku dah move on tinggalkan aku sorg-2 biar aku jaga hati aku ni , aku terpaksa pergi tanpa memberitahu apa yang tersirat dalam hati aku . Dan saya nak awak tahu saya tak pernah berhenti cintakan awak :)