Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 6 July 2012

Bagai Aku Dengan Kapal Terbang ?

Assalamualaikum si cantik dan si kacak  
ehemm malam ni Ieka bersemangat nak update entry


// awat aku dok post gamba niy ? na tahu sila scroll ke bawah \\

kenapa Ieka post gamba kapal terbang ? haa kenapa ni ? kenapa ni ? *ieka sila jawab* sebenarnya Ieka gan Kapal terbang ni sahabat baik *ehh apa kene pulak daa ? hahaha oke lha , Ieka ni suka sangat pergi sekolah awal pagi kekadang sampai sekolah tepat 6.50 pagi oke memang terbaikkan ? nak dijadikan cerita Ieka ni kalau dah bosan mesti pandang langit dan mulalah bermonolog sendiri , kebetulan secara ta sengaja setiap kali ingat pandang atas mesti kapal terbang melintas , adaKAH aku ditakdirkan dengan Pilot ? Aaaamiinnnnn :) setiap kali kapal terbang melintas aku terfikir adaKAH aku ditakdirkan dengan Pilot ? 


aku ni desprate kan ? kalau bole pemandu bas pun nak cakap tu 'jodoh' aku hahaha :p 

sila follow saya di Twitter >> xxxxxxx

kalau anda buat baik dengan saya insyaAllah saya akan balas baik dengan awak tapi bila awak buat jahat dengan saya insyaAllah saya akan unfollowed awk . nampak tak permainan dia ?

2 comments:

It's about Me and You said...

He3 Kelakar la . Urm pape pn . Semoga dpt suami PILOT kay . He3 :D

Ikmal said...

Assalam... angan2 tu bha... besar juga niat mu tu...nie mesti nak ikut jejak Ella yang kawin dngn pilot... hhehehe... apa2 pun semoga berjayalah dengan angan2 mu tu...