Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 13 July 2012

Bajet Ohh My English

Assalamualaikum si cantik dan si kacak :)
Alhamdulillah aku still bernafas lagi macam biasa tapi aku ta kerap yee update belog 
sebab aku tengah busy mengorak langkah ingin mencapai cita-cita 


sebenarnya isu aku malam ni aku ta berapa gemar yee orang suka show off berbahasa inggeris ,
sebab kalau grammar betul tape tapi cara dia berbahas mcm ahli parlimen jek .
bukannya jeles tapikan kita duduk malaysia bukannya di LOS Angles , California , and whatever you want to speaking london #OhMyEnglish so nak berbahasa inggeris bole jeee tade yang melarang tapi kena ingat yee 
SPM pun mesti wajib lulus Bhasa Melayu bukan bahasa Inggeris
dan aku agak kurang faham apa yekk mereka dapat ? Dapat apa ek ? 


please answer the question !

dan ini aku agak tertarik dengan dia punya vlog oke
aku sokong cakap dia :) 

p/s: Bahasa Melayu ialah bahasa rasmi di Malaysia

No comments: