Follow Ieka @IekaFarhana

Monday, 2 July 2012

Dunia Kosong Kosong ;'/


Assalamualaikum si cantik dan si kacak :')
mari ramai-ramai sedekah Al-fatihah dekat kawan Ieka tengah koma sekrang !
okee terima kasih dah sedekahkan Al-fatihah 

dunia menjadi gelap tanpa kehadiran seorang kawan lelaki yang dulunya sentiasa 24 jam dengan kita :'( 
apakan daya diri ni ta mampu nak melawan perasaan kebodohan yang tengah melanda ,
Ya Allah sumpah aku dah ta kuat bantulah hambamu ni yang sangat lemah Ya Allah :'/ 

serius aku ta ego ! kau yang buta . dah la jgn kcau aku lg . dah byk kali aku cakap sepatah haram kau ta paham hidup jgn jdi banggang sgt , mulai saat ni aku ta kenal Farhanah Haziqah Binti Noh lagi .

sumpah aku gagal melawan perasaan aku semalam :( sampai hati dia maki aku sdgkan aku ta pernah nak maki dia . hmm tade siapa yang dapat gambarkan keadaan aku sekarang tiada siapa kay maybee aku kena berhenti dan berehat untuk kembali bercinta . yeay mungkin aku tak perlu kembali untuk bercinta buat selama-lamanya :"/ .....
kalau aku diberi peluang sekali lagi aku nak jaga dia sbaik mungkin dan buat terbaik untuk dia tapi untuk mendapatkannya terlalu sukar untuk aku memperolehinya . Berikan lah aku jalan terbaik supaya aku dapat tempuh pelbagai dugaan yang akan ku tempuhi akan datang AAAAAmmmiinnnnnnn

// ini untuk awak \\




ini merupakan lagu terakhir untuk awak Panda :') i hope kita akan dipertemukan lagi suatu hari nanti tetapi bukan pasangan couple tapi pasangan suami isteri