HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Saturday, 21 July 2012

Manusia Di Akhir Zaman

Assalamualaikum si cantik dan si kacak :)
di twitter kini mula kepoh pasal manusia akhir zaman 


nampak tak apa yang saya highlightkan ? siapa dia ? dia lah manusia akhir zaman 
sebabkan dia ramai orang islam yang berada di twitter marah *oiii puasa lah kurang pahala 


kalau ta jelas bole cari dia dekat twitter oke :)

sebenarnya sedih tengok agama lain hina agama kita , sedangkan kita sendiri hormat agama lain . 
Dah lah puasa tapi memang betul-betul nak uji kesabaran kita :'(
ehemm lahaiii dengar ni mak nak cakap biarkan dia mengutuk agama yang penting kita ta terikut sama . Ni lah yang dikatakan ujian penuh kesabaran , kalau makin dilayan makin jadi , 
tak cukup dengan tu dia ajak agama islam masuk jesus ! subhanaallah stop talking about our religion .


ingat tuuu kita ta perlu terhegeh-hegeh mencaci maki dia sebab kalau kita buat serupakan kita mcm dia , kita tak berhak nak menghukum dia biar Allah membalas segala keburukan dia di dunia :)
so kawan-kawan ini bulan mulia baik kita buat amal ibadah seperti ni


lebih elok lebih bagus daripada melayan karenah manusia akhir zaman
kan ? kan?
harini korang berbuka apa ? hahaha 





5 comments:

Misz Mieza said...

Astaghfirullahalazim.. Dah banyak jugak yang MM dengar pasal kes2 cani.. Yang penting kita jangan layan & hentam dia balik..Sebab if kita pun sama2 duk mencaci maki dia & agama dia, kita pun sama macam dia.. Berdoa jelah agar Allah S.W.T memperkukuhkan Islam sebagai agama sejagat dunia akhirat..

~MiZz Atie ZieYa~ said...

ALLAH MAHA KUASA.. satu hari nanti.....depa akn tau mana yg sesat..mana yg tak..kta jgn jadi mcm depa k

Cik Rongoks said...

haaaa..ika pon ade tgk kt twitter . ayat dia..kemain lagi. haishhhh

AJIB said...

hmm ade gak mnusia cm tukn hehe

Ikmal said...

Assalam... ini semua mungkin juga salah kita... Kalau kita nak marah pun tak guna sebab org jenis ini pandai berkata2 saja... doakan saja supaya dia tu mendapat hidayah daripada Allah Subhana Wa 'Taala... tapi kalau jumpa mulut masih gitu juga belasah saja dia tu.. Argggghhh.... Dai kira dia tu kebal sangat kah nak lawan pencipta-Nya... dia akan sedar juga nanti tu... Agama mana yg benar dan yg salah...