Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 27 July 2012

Nafsu Makan Di Bulan Ramdhan

Assalamualaikum si cantik dan si kacak 
tap tup tap tup tap tup tap
dah masuk hari ketujuh kita berpuasa 
ehhh kita kee ? hahahah 

ehh korang kalau berbuka mesti melahap gila kan ? yee dok  ?
mengaku jee lah ta usah nak malu , tapi pernah tak kita tahu berbuka puasa dengan cara serdahana lebih elok daripada yang mewah segala
apa perempuan ni merepek , oittt aku tak merepek aku tengah serius ni hmmm


// pehh kecur sehh tengok makanan sosodap nii \\

macam kelakar jugak bila satu mulut tu penuh dengan makanan kiri kanan ada makanan lagi lahaii ksian jugak lahh macam dah 3 tahun tak makan pun ada hehehehe kan lebih elok kalau kita berpuasa mengikut sunnah nabi ia lebih baik , tade lah kita rasa berat jee bila nak menunaikan ibadah seterusnya ..

sebenarnya dahh tade benda nak update korang tunggu je lahh segmen terbaru Ieka nant

No comments: