Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 3 August 2012

Berbuka Puasa Untuk Terakhir

Assalamualaikum si cantik dan si kacak :)
heyyy apa khabar warga blogger sekalian ? harap sihat-sihat belaka yeayy 
nak mintak kerjasama korang jom join segmen terbaru Ieka 
sebenarnya Ieka baru balek daripada buka puasa di sekolah mcm biasa lah Ieka mesti nak mengeluh jee
haiihhhh awat aku sedih semcm ni ? *ambil tisu kesat airmata*
yelahhh mana tak aku mengeluh dahh laa tahun ni tahun akhir lepastu dahh taa dapat merasa daa benda-benda ni semua .. ksian kan ? kan best kalau tahun depan SPM heh *org kalau bole nak habes SPM cpt-2 haih...
berbuka puasa sambil membuat sembahyang hajat ahhh memang aku rugi sebab ta dapat turut serta :'(

dahh laa tamau sedih-sedih lagi 
apa kata korang layan gamba , penat-penat kot aku berposing maut hehehehe







aucakkkk saya berpakaian jubah berwarna kelabu i love greyy damn muchhh hahahaha :p

ehemmm dah nampakkan siapa yang terserlah disitu soo awak diam-2 sudahh okee hehehehe kbaooiiiii







2 comments:

Ikmal said...

Assalam, cantik yg kedua dari kanan gambar kat bawah sekali tu... hehhehe.. just kidding.. GudLuck SPM nanti utk semua... (^_^)

~MiZz Atie ZieYa~ said...

bestnya buka rmai2 ngn kawan :)