HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Saturday, 18 August 2012

Kampung Vs Bandar

Assalamualaikum si kalian yang tengah dok belek
baju raya EH !? esok dah nak raya laa 
dekat twitter mula sepi dengan kehadiran seorang yang digelar Twitpemes tinggallah
mahkluk-mahkluk degil yang masih berkeliaran di Twitter hehehe :p
ramai daa balek kampung dan mereka mula meninggalkan rumah laman twitter dorg ..
lahaiii bestnyaa dapat balek kampung ..
cehhh aku pun sama cakap org ... hmm "Ieka ta balek kampung kee ?"
taa laa wakk kita balek raya kedua tapi esok balek jugak arr
tapi kampung majidee tapi tu bukan kampung tapi bandar hehehe 


wantedd muka ni masih lagi berkeliaran di laman burung biru dan muka buku hehehe

teringat masa beraya di kampung masa kecik-kecik dulu ..
rindu nak pasang lampu lekor dalam erti kata lain lampu pelita tu .. ada dua orang pakcik aku
ni polis , dalam fikiran mesti dah terfikir mereka balek raya bawa mercun yang hasil daripada tangkapan mereka EH ? ayat aku macam apatah hahaha ,, hemmm memang best lah kalau balek jee kampung mesti kepah nak tengok rumah org yang dah pasang lampu lekor .. masa kecik dulu aku memang tak suka beraya di kampung sebab cazen ta ramai , kebanyakkan cazen belah ayah dah kahwin so aku lebih selesa balek kampung sebelah ibu sebab ramai kawannn .. ta mcm kampung ayah ,,,, k tapii bilaa daa besar ni aku nak sangat beraya di kampung mcm dulu kala .. tu laa mak aku selalu pesan "selagi tok dan makwe(nenek dlm loghat jawa) ada kita balek beraya kalau mereka da tade mesti ta dapat beraya mcm sekarang" *imbas kembali 6tahun lepas .
aah memang betul terasa .. k ,, hmmphhh semalam
ramai busy update dekat twitter mereka busy packing barang nak balek kampung lahaiii bestnyaa kaannn ?
malam semalam lalu tepi highway Skudai banyak gila kereta semuanya tengah bertungkus lumus nak balek kampungg hmmmm ,, tapi aku dekat dalam kereta memekak nyanyi lagu "balek kampung" padahal nak balek rumahh hehehe tengok bertapa rakusnya aku rindu dekat kampung hahaha ...
taktahu semalam masa tengah syok nyanyi lagu "balek kampung" aku nak menanges daa hahaha :'(
*lap airmata* dahh laa takmo nanges-nanges esok dahh nak raya daa agak-agak tahun ni dapat berapa ek ? hahah jahatnya aku kannnn .. eh-3 tengok laa blog kita dah bertukar wajah cantikkan , 
blog ponnn na raya jugakk .. lagu raya memang ta pernah lupa lahhh
korang nak kad raya takk ? kalau nak ? sebut yeayyyyyyyyyyyyyyyyyy hahaha
kdahhh ckuppp bertapa tamak halobanyaa korang jeritt yeayyyyyyyyy kahkahkah



omel ark ? omel kan hehe .. sebenarnya header kita hilang lah wakk :( ksdihhh
lepastu dahh on buat header baru then gimp ta bole bukak :'( k memang sedih so kita curik lah header lama blogskin kita naseb baik ada pengganti k ...


tararr baca lepastu simpan elok elok k ..
hmm sebenarnya kad raya tuh nak jadi kita punya header tapi header kita bikin masalah hmmm
so ini lah penggantinya k ..

p/s: Ketupat daaa siapppp taa sabar nak makan .. lagu raya kita sedih k