HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Thursday, 23 August 2012

Masih Belum Boleh

Assalamualaikum
kalian kalian yang masih berada di atas katil tuh
bangun-bangun dahh siang wehh 
mak kita cakap ta baik bangun lambat-lambat nanti rezeki ta masuk
lagi bulan Syawal ni haa nanti taa dapat duit raya pulakk hahaha k tipuuu -.-"


// ohh saya comel terima kasih anak anak ku sekalian HAHA \\

omaihhhaihhh tajuk di atas tiada kena mengena antara hidup dengan mati oke hahaha LOL// 
tajuk kita harini ta macam gempak pulokk kan ? HAHAHA 


Dah dua bulan lebih aku single tapi aku rasa macam best jee single ni , bebas daripada kongkongan "PAKWE" aka "konon BAKAL SUAMI" haikkktuihhh apa pun ta bole daa ... bila aku berada di situasi dengan kawan-kawan aku masing-masing dah memiliki kekasih hati tapi aku jeles sebab dorg sweet jee dengan bf/gf dorg tapi orang akan jeles dengan kebebasan aku sebab aku single .. tapi dah dua bulan lebih aku ta bole lupakan dia ? kenapa ek ? orang cakap bodoh jee bila tunggu EX tuh get back gan kita balik yeay sebab bila get back balik mesti ta sama macam sediakala .. kwan-kwan aku suruh aku delete gambar dia text dia mesti aku bole lepaskan dia ..tapi buat masa sekarang aku belum masih boleh ada kekuatan nak tinggalkan macam tuh jee ,, doakan Ieka okee untuk melepaskan orang yang Ieka sayang dlu buat selama-lamanya .. dan jangan lupa doakan Ieka untuk mendapat kebahagiaan hingga ke akhir ayat ... 

p/s: haa jangan lupa doakan Ieka tempuh peperangan pada 3sep2012 ni okee


1 comment:

Afifah Bt. Alias said...

Ala biasa la tu. Nanti mesti blh lupa punya. Good luck :D