Follow Ieka @IekaFarhana

Sunday, 26 August 2012

Oppa Gangnam Style ! Hey

Assalamualaikum
rakyat jelata yang aku kasihi sekalian ..
esok dah start sekolah nampaknya ramai da ready na pergi sekola yee :)
ada yang di antara akak-akak , abang-abang dan adik-adik daa balik asmara asrama 
untuk mengejar impian dan cita-cita kuikuikui~
*ayat aku nak kemana ?*

kenapa tajuk aku malam ta macam beriya pulak haha 
op op op oppa gangnam style *anguk-anguk kepala goyang-goyang badan* ehh
heehehe aku ta faham kenapa dekat twitter drp semalam asik keluar benda ni


aku ta faham dan ramai tatau apa ke benda tuh dan aku rasa ramai budak fb tercenggang apaKAH binatang tuh ? hello bertapa kunonya budak FB haha cisss *budak FB mau acukan penumbok di pipi gebuku*
first time aku dengar lagu dekat era *ohh lagu ingatkan kuih raya kee?*
pelik hati aku kenapa lagunya macam nak mintak kakiku yang semerbak wangi tuhh
mula-mula ta suka tapi daa lama-lama tangkap cintan #EH tipu oke .. 
video dia pun aku bole tangkap setiap butiran tari menari dia haha *itu tipu*
seriusly bila masuk jee video Gangnam Style ni korang mcm nak ikut step dia satu persatu eh ..
dan aku ta pasti apa maksudnya tapi bila aku dah geleng-geleng anguk-anguk kepala haa maknanya aku layan

jom kita ikut rentak ni ramai-ramai


// ewah cik kiah dekat belakang gelek-gelek sakan nampak \\
so ini for today aku rasa macam tade function aku post harini
tapi bila difikirkan balek akan dtg aku na trial so takut tade masa na dating dengan blog ni
p/s : Good luck SPM victim ingat 3 september 2012 reramai akan menempuhi PRA-peperangan .. ^.<

2 comments:

Nur Atirah said...

hehe , kelakar lah .

babycomel said...

slmt belajar.. err, apa oppa,oppa tu? ;) hehe