Follow Ieka @IekaFarhana

Saturday, 15 September 2012

Alhamdulillah



Assalamualaikum 

teruja rasanya bila apa yang kita nak cari selama ni dapat jugak , apaKAH ? sejenis iphone 5 KAH ? ta ta ini bukan cerita pasai iphone 5 tu tapi pasai orang yang aku rindu selama 4 tahun ta jumpa .. Semalam pagi aku yang sedang leka meng-EDIT blog adik ta sengaja bukak FB cazen aku sorg ni , tetiba hati kata cuba cari dia kot kot jumpa .. haa apa lagi tangan pun gatai pegi dekat friend listed cazen Ieka tu , haa punya lah beriban dalam hati berkata "cari jangan ta cari" ,, jeng jeng jeng mata aku tersangkut dekat dua nama dalam hati na cari nama "wawan or fitri" but aku terjumpa Ridhuan dan Iqwan .. Aku pun imbas kembali 4 tahun lepas punya cerita , fikir sape laa nama wawan ni ek ? da alang bukak jee laa dua dua .. haa tengok muka budak Ridhuan ni lain jee so ta kot tengok Iqwan pulak oh cott memang betul kee dia ni ?! aah betul laa , apa lagi terus stalk FB dia sampai ke tengah hari ...hahah tengok tu betapa hebatnya aku menSTALK daa lepastu , dekat twitter seacrh laa nama dia Iqwan Nazrin haa memang terjumpa apa lagi terus follow terus nak tahu apa yang Ieka Hopeless sangat pepagi buta tadi .... nak tengok taa ? jappp




wahh cengitu sekali aku berharap kan ? hahaha ...  

p/s: kongsi lah pengalaman korang apa perasaan bila dapat jumpa si dia di alam maya ?


No comments: