Follow Ieka @IekaFarhana

Thursday, 6 September 2012

Berhenti Berbloging Dan Kembali Fokus

Assalamualaikum si kacak dan si manis 
(kalau nak biarkan blog ni bersawang boleh?)
bajet kononnya ada orang nak singgah kan :(
Yess Ieka tahu Ieka dah lama ta up to date , nak buat mcmana ? macam tade masa
 jee nak duduk depan lappy ..ngee alasan paling kuno 
nak join Segmen orang pun kena tgok ada masa !
nampaknya tade #ehh ayat aku mcm terbalik jee ? haha pduli apa :p
ehemmm tujuan aku update ni biar aku ni nampak mcm ta lupa akan blognya yg sudah lama bersarang
hahaha .. grr --" 


// trial tetap trial , raya tetap wajib hahaha \\

sebenarnya ada lagi tujuan , tujuannya aku nak private blog ni sampai 27 november 2012 
agak-agak rindu aku taa ?
kalau rindu cakap #perasan
ngeee kfinee aku siapa nak rindu bagai #emo
hahah tetiba okee :p
haihhhh tolong saya nak baca penjelasan korang 
bole tau ? bole eyh :) *buat muka comel*
tapi Ieka janji nanti birthday Ieka , Ieka buat Contest khas buat korang ...
janji niii ngee
*muka seyus*


p/s : doakan aku buat yang terbaik utk trial ni okee aaminnn

No comments: