HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Sunday, 9 September 2012

Entry Bergambar : Rumah Terbuka

Assalamualaikum *aumm cakkkk bahhh*
hikhikhikhik /(^^)\
Hatta demikianlahhh harini beta na bercerita tentang semalaman menghilangkan 
diri daripada dunia siber . Kini beta ingin bercerita kemana perginya diri ini ? *ayat ku ...
semalam rumah Ieka buat open house , fuhh semalam daa laa ramai org lepastu
dgn hujan lagi orang cakap murah rezeki tapi kalau kenduri kahwin orang mesti akan cakap
nant bakal pengantin akan dapat zuriat yang banyak EH ? tapi ini bukan cerita kahwin ek !! hahaha

so aku malas nak membebel apa kata kita cuci mata tengok gmba
tapi seblum tu jom join GA Rochelle
 hadiah dia sangat menarik so rugi kalau ta join


apa tercegat kat situ meh arr kita cuci mata sat


// oke tema kita pada malam semalam purple and white \\


// hai mari masuk jangan segan-segan saya lah anak kepada tuan rumah buat open house tu \\
*mata kita mana ?*


// milik siapakah gadis ini ? wajah lembut bagaikan sutera ingin hatinya ku miliki apakan terdaya adakah ia terdaya ! hahahaha LOL \\

ada macam isteri mithail taa ? kalau korang cakap yee memang tipu k --"


// eleyy dia ni sibuk jeee , dia laaa adik "pungut" saya hahaha ktipuuu --" jomlaa singgah blog Nurin Story nak follow sekali pun bole orite \\
*hidangannya nasi jagung , ayam merah , daging black paper , tauhu cedok , tea peach and jambu ranggup cruk cruk cruk 


// semalam rumah Ieka ada buat marhaban sekali sebab tu ramai \\


// kemana ada camera disitu ada adik aku haihhh , itu bafak saya Noh Keting \\
*bafak kuat membebel mengalahkan itik quek quek quek hee


// hey nama saya husna agak-agak abang dan akak-akak Lensa Payung Studio na amik saya ta ? \\
*hahaha ni laa anak sedara ku ! aku daa pangkat mahcik insyaallah ta lama lagi aku akan pangkat atuk pulak hehehe



// gambar di atas bersama Fake Najwa Latip tapi bukan dia arr tu laa Naziana Rozman suara sedop bila nyanyi \\

// gambar di bawah saya bersama Sufi dia budak science tulen , siapa lagi cun opkos arr aku kan ? hahaha \\


// di antara kaum kerabat yang hadir utk mengepohkan majlis hehehe \\


// ohh copp bila pulak majlis rumah terbuka tertukar menjadi majlis kenduri kahwin ni ? No No tidakkkk !! \\

oke dah puas cuci mata tapi yang paling penting memang aku rindu gila dekat budak ni


// baby Safi meh kita baca kisah dia dekat >>sini \\

oke itu sahaja utk harini harap korang puas apa yang telah Ieka sampaikan

p/s: mana gambar ibu ?





2 comments:

Si Matatajam said...

Meriahnya beraya..balas kunjungan dan follow sini.. Gud for SPM..

Si Matatajam said...

Sori typo...Gud Luck For SPM