HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Monday, 10 September 2012

Kenali Diri Saya (:

Assalamualaikumm si manis dan si tampan smile:)


" Ieka kamu jenis yang macam mana ?"
" Awak ta kesah kawan dgn org gemuk mcm saya ?"
" Eh dia ni kenal pun ta tetiba tegur aku !"
"Eh Ieka ni mcm mana orgnya ?"
" Ieka ni on ke tak ?"


oke ni antara perbualan yg Ieka sering ditanya ..
Ieka ni mcm mana ek ? nak tahu kee ? kalau nak tahu apa tunggu lagi jom baca !

PERAMAH

Yupss saya memang peramah ta kena tempat , dikirakan saya suka bertegur dengan orang yang tidak dikenali tetapi hanya di laman sosial . Peramah tu kan satu amalan bagus tak mau laa sombong-sombong nanti tade sape na berkawan dengan kita kan ? Kekadang terfikir jugak kenapalah Ieka cepat sangat rapat dengan orang yang tak kenal ? Bila tanya dorg , dorg akan jwb maybee Ieka ta sombong *tengok diri dicermin comel jee hahaha* bila dekat luar seriusly muka aku memang sombong tapi kalau dah kenal lama-lama baru kau tahu langit tu tinggi ke pendek mcm kau ! HAHA 

HAPPY GOO LUCKY

Yess itu saya , saya suka ketawa senyum jee walaupun time tu aku tengah kecewa kee marah kee tapi aku akan sentiasa senyum dan cuba utk ketawa . HAHA mcm sekarang dlm penulisan mcmni pun aku boleh ketawa-ketawa cuma korang jee ta nampak apa yang berlaku sekarang :) kalau Ieka dah ketawa tade FULL STOP , ketawa laa engkau daripada siang ke malam tapi bila da nanges susah pulak nak ketawa kan ? Saya ada tipss ni kalau korang ada masalah kee korang cuba cari hiburan dan ketawa , kerana ketawa dapat melekakan kita seketika oke . Tapi korang jangan ketawa terlampau sangat kang ta pasal-pasal orang lalu kat situ panggil kau orang GILA haa mcm mana ni ? Ayokkk Ieka tana bantu ..


// macam pakcik ni walaupun tade gigi dia tetap ketawa kan comel tu ! HAHA \\

KUAT MELENTING

Ohh itu memang wajib ada , yes sesape yang buat aku panas time tu jugak dia kena dengan peluru aku .. Aku melenting pun sebab ada org mencerobohi hak keperiBABIan aku HAHA , kalau aku melenting ta tentu pasal taa kee gila ?! Aiyooooo (: paling menyampah bila ada orang tegur aku bukan-bukan diri sendiri pun ta terjaga ada hati nak jaga aku .. Mcm lah aku bayar gaji kau kan ? Siapa ta anginkan ? Kalau jadi diri aku kau pun angin satu badan kan ? So kepada sesiapa yang kuat melenting korang tidak digalakkan berada ditempat yang boleh mengancam nyawa korang sendiri ..

LAYAN KEPALA

Ngee itu saya korang bukak lah window apa pun aku tetap akan layan kecuali yang berunsuran dengan Lucah memang taa laa .. Korang kalau bukak topik pasal Artis kee , Fashion kee , tapun Bola aku mesti on sebab aku bangsa ta kesah .. Sebab tu dunia aku tade masalah tapi hidup aku je bermasalah HAHA mcm mana tuu 

empat cukup selebihnya korang pepandai laa ekk ! 

p/s: ada sesiapa nak ajar aku mcm mana na buat GA or contest ?

4 comments:

Yana Sakura said...

hyep ika.. =)
salam perkenalan..hehe

nak wat GA?? cuba tny Miss Z..
nie url dia http://misszberceloteh.blogspot.com/

nur said...

hi ika yg peramah..

senang je wat GA..
-jenis GA yg nak wat tu, syarat utk GA cthnya nak suh peserta tu follow ke, wat entry ke
then cara pemilihan sama ada nak lucky draw ke apa ke..

good luck..

Si Matatajam said...

Suka sangat org peramah ngan happy go lucky ni...ceria ja hidup ni

Miss Fyqah said...

kita takutlah dengan awak..hahaha