HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 21 September 2012

Mampukah saya mencapai followers ke 1000 ?

Assalamualaikum
si manis dan si tampan
fuhhh setelah aku berpusu pusu followback daripada 
Segmen Lebam *hahaha apakah ? akhirnya dapat jugak buat new entry .. 
tapi yang aku sakit hati
 masing masing pasang protect followers so lappy aku jadi jem
bila daa ada jemm kita letak roti huhuhu ... 
occay tu memang cari nahas dan paling serabut bila tengok dashboard daa bertukar jadi power rangers
LOL kebabian apaKAH ini ? na cari new post pun terkiat-2 apatah lagi na cari setting utk old interface 
daa tade sadissnyaa kan ? hahaha 
*Ieka kalau daa lama ta on9 mmg macamni omelan dia terlebih pulak sampai ke 10 tahap ahhaha*
kdaaa --"

"Ieka followers makin bertmbah confirm tahun ni cecah 1K"
"Ieka cantik followers anda , ada harapan na cecah 1K"

oiyossss semuanya letak harapan macamtuh apaKAH ? hahaha 
saya tana bagi harapan oke insyaallah kalau ada rezeki takkan kemana orite (:
sebelum aku bergiat berOMEL better korang singgah sini dulu
haha LOL *plis plis jgn baling tomato* keGILAan apa yang melanda ? hahaha
kdiamm arr :p *mesti org lari bila baca entry aku kali ni hekhek 

oke back to topic ...
rasa-rasa korang mampuKAH saya capai ? 
insyallah selagi saya boleh meneruskan aktif bersegmen insyaallah followers bertambah
tapi korang jgn takut na BW sini sbb Ieka akan BW korang bila tengah malam , dan Ieka akan jadi silent stalker aww so suweet ryte ? hahaha 
 "kenapa dgn aku ni semangat betul taip entry"
ngeee ... so followers 1K tuu ikut tangan masing-masing tangan korang yang menentukan .. 
so jangan lupa undi Ieka disini hahaha LOL tade kena mengena (:
tapi kalau followers daa cecah 1K memang Ieka akan buat Contest dkt followers yang Ieka hormati ..
harituh memang cakap na buat masa birthday tapi ta sempat laa hoiyohhh SPM daa naa dekat time tu ta mungkin aku akan menghadap lappy ni mcm skrg aku berada ...


kredit : aku amik dari sumber GOOGLE nanti ada yang saman aku
hahaha ....
link tuu punn aku amik dari sumber BenAshaari
elakkan aku kena saman nanti susah pulakkan ? heeee 

p/s: entah apa aku merepek kat atas tapi apa pandangan korang ek ? mampuKAH ?

4 comments:

fifie said...

Ieka nak tanya template dengan header semua nie tempah ke buat sendiri ? Cantik

ieka farhana said...

Tempah

muhammad asyraf said...

hmm..semoga dapat cecah 1000 follower.. amin

Ain Dzaya said...

semoga adik capai seribu follower..jgn putus asa taw! keeping blogging!!