Follow Ieka @IekaFarhana

Saturday, 8 September 2012

Pelik Tapi Menarik

Assalamualaikum
kalian kalian tengah singgah blog Ieka 
daa alang alang singgah teruskan membaca yee 
sebelum membaca tu jom join GA Rochelle
menarik tau hadiahnya .. rugi kalau ta join ...

okeee apa yang pelik sangat ? apa yeee apa yeee
rilekss dulu , tahu dalam dunia terdapat lima bangunan menarik yang harus kalian ketahui 
nak tahu apa jommm ambil tahu 


gambar 1

 

gambar2

 

gambar 3

pemandangan
gambar 4

 

gambar 5
pelikkan tapi menarik ,, hmmm oke sekarang baca pulak Ieka na beritahu lokasi ni

gambar 1 
tu kita berada di lokasi AUSTRIA 
Dachstein Sky Walk (Austria)

gambar 2
kita berpindah ke lokasi NORWAY
Aurland Lookout (Norway)

gambar 3
kita akan merantau jauh ke lokasi USA
Grand Canyon Skywalk (Arizona – USA)

gambar 4
kita akan mengembara ke lokasi BRASIL dan ARGENTINA
 Platform Gantung Air Terjun Iguazu (Brasil dan Argentina)


dan 

gambar 5 
kita akan melancong ke lokasi USA
Infinity Room at the House of the Rock (Wisconsin – USA)

amacam , macam ta puas hati jee apa kata korang seacrh google banyak gambar-gambar macamni
rugi kita sebagai manusia kena ambil tahu tentang negara luar tapi pape pon malaysia tetap dihati


tapi kita suka orang malaysia tukar bendera malaysia kita


sedih oke bila orang tade perasaan sayang terhadap negara kan ?

p/s: nanti kalau aku emo kat sini habes mengalahkan ahli parlimen hehehe



No comments: