Follow Ieka @IekaFarhana

Friday, 28 September 2012

Saya Teruk

Assalamualaikum
kalian kalian yang saya rinduuu
ke-BUSY-an aku mengalahkan pelajar Universiti yang kini makin hampir
menghadapi EXAM yeayy ..
Ya allah cakap pasal Universiti *perkataan SKEMA* mungkin aku tak layak na jejak ke sana
dgn Creditnya ada 5 ,, na jejak kemana tuh ?
ni laa namanya orang study ala kadar , orang kap apa biar mandi alang ta basah EH? tatau arrr
hahahhaha

Walaupun tidak bercinta , tapi otak aku punya serabut mengalahkan orang sedang bercinta ,
tapi aku takk bercinta *ulang lagi , lagi , lagi* biar orang ta tertipu dengan perangai ke-HAPPY-an aku ni
heshhhhh , daaa laaa awak jangan tduh saya dengan perkara ta masuk akal saya masih lagi SETIA MENUNGGU awak , ehemmm siapaKAH awak tuu ? haaa ehemmm entah laa biar saya sorg jee tahu (:
oke kembali fokus menelaah *sangat* buku tuu hahhaa , ni laa bad habit aku masuk bilik
pegang buku ta sampai beberapa minit daa zzzzzzzzz hahahhaha comel kan ?
kalau ta comel tu diam diam sudahhh....


adakah selepas SPM aku akan menjadi seorang penganggur atau pelajar ?
ya allah serius aku na menanges pun ada result trial dengan tade adanya A ,
na mohon mana ? *serius aku mengalahkan baru lepas result SPM*
form 6 ? memang aku na jejak sana biarlah apa orang na cakap
sekurang-kurangnya bila aku masuk STPM mungkin aku akan sedar tentang ni semua


// wait tu macam aku yeay tu memang aku laaa harharhar \\

p/s : korang btw aku 5 credit ni aku na pi mana ? haaa 


3 comments:

Sue PeLik said...

jadi seorang pelajar!!! :)

muhammad asyraf said...

jadi seorang pelajar yang hebat.. :)

selamat maju jaya..

farah.fauzi said...

jgn putus asa ieka..try the best for your spm.. bace doa bnyk2..study leklok ea..akak doakan ieka ea.. loveyou :)