HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Saturday, 29 September 2012

Teringin Nak Jadi Model Hijab

Holaa Assalamualaikum
saya lagi , lagi dan lagi biar anda semua bosan dengan entry saya selama dua hari ni
hehehehe ... *gunakan peluang yang ada

Tadi Ieka pergi shopping dekat Angsana setelah dua bulan tidak menapak kesana akhirnya Ieka kembaliiii wahh hahaha , kalau pergi Angsana memang ta sah singgah Badan Bookstore .. buat apa ? buat apa lagi cuci mata tengok buku laa aku ni kan spesies ulat buku tapi bukan buku pelajaran cuma novel dan magazine jee aku pegang hahaha .. tetiba tergerak aku pegi ke ruangan magazine , dlam otak aku na cuci mata tengok majaah Yezz , haaa yess aku nampak terus cari bahagian YOURSPACE mana laa tahu blog aku terpampang kat situ hahaha *k perasan . tapi bila tengok k sedih bukan aku tapi orang lain dan aku ta kenal owner blog tuu kalau na tahu blog mana jadi pilihan Yezz oktober 2012 ni korang kena pegi beli sendiri okee , daa cuci mata kat majalah tu tetiba mata aku tersangkut dekat satu magazine yang baru dilancarkan pada bulan Julai mcmtuh kot na tahu apa ? HIJABISTA laa , yang bebudak KL riuh kat telinga aku kap buku tuu best yess aku pun mula selak selak woahh memang best gila apa lagi mintak izin dengan ibu na buku tuu ...


cover depan Datin Nojuma Habib [bulan oktober 2012]




// antara kandungan yang terisi \\

selebihnya korang bole beli sendiri nant kalau Ieka tunjuk semua daa taa suprise laa kannn ,,

"haa apa yang teringin na jadi model hijab sangat ni ?"

Ekcelii Ieka suka tengok muslimah yang berhijab jadi model hati ni rasa macam na ikut jejak mereka tapi Ieka takut errrr , tade confident langsung anyway aku dalam proses kecikkan  turunkan berat badan , harap-harap Ieka capai saiz S hahahaha *ni over confident pulakk .... heeee woahhh orang mesti cakap aku kejar femeskan utk jadi model model semua ni ,, no no no *geleng pale , tade laa aku teringin sebab aku bukan na kejar maket tapi aku punya suka laa hahahaha , aku tana btw biar aku dan tuhan jee tahu nant sampai masanya aku buka cerita oke bukan lokek or apa tapi takut bila kaurang baca apa sebabnya mesti gelak punya ! tapi janji jangan ketawa na ketawa pun sorg sorg hahaha , sebab apa yee ? apa yee ? apa ? ieka cepat laa btw haihh na berSECRET-2 pulak daaa , biar laa Lyssa Faizureen sorg jee SECRET ekau ta payah hahaha , oke laa straight to the point , sebab Ieka na jadi Icon utk generasi akan dtg ... SIMPLE 

haa jangan ketawa okee na ketawa sorg sorg heee .. so maybee tu mimpi jee kot harap apa yang Ieka taip entry kali ni cuma mimpi mimpi dan mimpi


ingat yee aku bukan na kejar maket tapi na jadi ICON utk GENERASI akan dtg ... ingattttttt





2 comments:

deqjamucuxx said...

moga cita-2 kamo tercapai ! hihi :)

Erna Ziana Lamsera said...

http://ernaziana.blogspot.com/2012/09/segmen-review-blog-by-superkitty.html jalan2 nak ajak join segmen :)

join kalo sudi :)