Atas Kehendak Tertentu

Assalamualaikum 
heyhoyyyy lelambai tangan ke arah yang sdg merindui blog 
saya yang agak kusam mayam ni 
*terus terang gilaa ta rindu cuma korang jee tak ambik tahu 
dan saya tahu saya perasan sbb tade sorg pun rindu saya k*

saya na minta maaf kepada peserta yang join segmen Ieka yang INI jika saya tidak 
meng-update-kan link anda DISINI sebab saya agak busy dengan study week saya , faham faham laa saya bakal menduduki dewan peperiksaan pada 5 nov 2012 ni *omayyygodd 
saya na minta maaf sekali lagi mungkin ini last entry saya pada minggu ini dan kemungkinan besar 
tuan blog ini akan munculkan dirinya setelah segala urusannya selesai dsana nanti
*whuuu sedih k na tinggalkan blog saya selama 2 minggu*
whats ? 2 weeks ? but why ? ahak ahak ahak *maria elena kau ....
helooooo SPM okengggggg

-
-
-
-
-


so kepada pengunjung setia blog Ieka , Ieka na mohon seribu kemaafan sekiranya 
Ieka terkecik/sakit/picit hati atau perasaan korang kee , Ieka na minta maaf sesangat 
semua manusia pernah lakukan kesilapan right ?
ta kira besar ke kecil ke ? so Ieka na minta maaf sesangat ..
tolong doakan Ieka supaya dipermudahkan masa final exam nant ... 
disini saya Farhanah Haziqah Binti Noh atau Ieka Farhana ingin 
berhenti atau cuti bersalin selama dua minggu atau tiga minggu 
dan akan kembali aktif bila exam daa selesai bagi yang join segmen Ieka tu jangan risau insyaallah
nant Ieka suruh PA Ieka *PA laa sgt kan* utk kendalikan blog Ieka seketika sekiranya Ieka tidak dapat
menjenguk atau menyinggah kesini lagi huhuhuhu sedih k ....
so kepada korang yang sedang baca last entry ni jangan sedih k hidup kena diteruskan jugak
dan insyaallah lepas habes SPM ieka akan menjadi seorang blogger tegar , tegar dan tegar jyeahhhh ...
dan akhir kata drp Ieka jaga diri korang bebaik jangan main mercun eh ? hahahaha ta ta bukan jangan berhenti STALK blog , twitter Ieka k ....

BAI .......


p/s:  kepada blogger disana yang sruh followback atau join mana-2 segmen sorry sesangat k 
kalau PA Ieka tu rajin na followback insyaallah k , tapi yang na sangat Ieka followback sahaja bole tinggalkan link anda di komen ni atau ke shoutbox ..... TERIMA KASIH
cepat atau lambat insyaallah akan di followback

3 orang komen :

EyRrA ZeRrA said...

follow blog eyrra juga k...

http://eyrrazerra.blogspot.com/2012/10/segmen-tambah-followers-laju-laju.html

therosputih said...

gud luck in spm dear...

Dunia Wilma said...

Good luck for your SPM Ieka :-)
Do your best k...