Ieka Farhana ATAU Ieka ***** ?

Assalamualaikum 
kalian kalian yang aku merindui ,,
yess aku sorgg jee beriya iya .. rindu korang hahaha
alhamdullilah setakat ni peserta yang join segmen Ieka
yang INI adalah dalam 102 orang mcm mana na followback boleh ke SINI
k disebabkan aku sekrang tengah ada masalah HYPER tensiun *ehh ada kee ?
hahahahahaha k ... aku tengah tensiun dengan Study Group yang dijalankan pada setiap hari so
aku mcm tade masa na kemaskini aku punya blog so sesape daa muak tunggu aku jangan
join segmen aku hahahah LOL *marah tahu taa ....
aku bukan sesaja na tamat pada lepas SPM atau 30 nov 2012 ..
tapi disebabkan aku tengah tensiun utk saat terakhir study ... *ulang suara tensiun tahu taaaaa
aku ta marah orang yang cakap tuh tapi aku tengah kusut :(
lain lah ada orang na kendalikan blog aku kan .... so aku rasa mcm oke sikit :'(
sedih k sebab korang ta faham :(
kbaiiiii


masuk tajuk utama Ieka kalau daa omel memang mcmni hahha peacee
*jangan terasa k ... ieka ta marah sesape pun


eh gambar apa tuh ?
haa ni laa Ieka na mengadu gan korang .. korangkan boyfriend aku hahahhahaha

Dia : Ieka hujan Ieka hujan

aku terkejut bila ada orang panggil aku Ieka hujan haihhh sape punya iri hati lah ek , yang panggil aku Ieka 

Aku : Kau panggil aku ek ?
Dia : Aah laaa *buat muka innoncence
Aku : Ulang balik apa kau panggil tadi ?? *dengan nada marah
Dia : Ieka Hujan *sambil tersengih tunjuk gigi yang kuning LOL
Aku : Asal pulak Ieka Hujan ? nama aku Ieka Farhana weh kau salah orang
Dia : TAK SALAH betul kan awak farhanah haziqah binti noh
Aku : yeay tu nama aku
Dia : Bapak awak NOH Hujan kan ?
Aku : %$/#**&
*dengan malu aku terus ta layan

hahaha LOL apa ke bangang budak ni then dia jumpa aku lagi . dia kap
cuba awak tukar nama awak kat blog Ieka Hujan laa baru ROCK ..

the moral value : korang jangan gatai panggil aku Ieka Hujan kang ta pasal makan nasi guna batang paip air hahahaha

3 orang komen :

Jue Jaynee said...

haha.....lawak sungguh dia tu..
ingtkn hujan betul

Khalilah MNor said...

Mula-mula ingat dia panggil Leka Hujan atau tajuk lagu kot. Gurau manja je tuh... ;)

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

jangan tension tension ye adik... ^_^