HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Monday, 8 October 2012

Selamat Hari Lahir Budak Comel

Assalamualaikum
hehehehe tajuk malamni ta bole blah laa tutup muka dengan bantal ....

maka dengan ini saya Farhanah Haziqah Binti Noh ingin mengistiharkan beliau da tua kihkihkih --"
saya da tjuhbelas tahun tapi saya rasa mcm tujuh tahun hehehe 

*music player*

Happy Birthday to me Happy Birthday to me 
Happy Birthday  Happy Birthday 
Happy Birthday to me
* k sedih tade sape na nyanyikan untuk saya ...



saya comel tahu taa sila jangan jeles orite , kita na bagitahu awak yang kita sayang awak muahhhh ..
ta bole lebih lebih nant tuhan marah hehehehe ...

tujuan Ieka create entry pada malam ini *merupakan bonus yee aku dpt update sampai hari isnin ..
na share apa yang aku rasa pada tahun ni , Firstly tahun ni pertama kali saya bergelar seorang blogger walapun ta berapa dikenali ramai , saya happy gila bila saya sudah digelar blogger kedua semalam , ibu ayah adik acik dan anaknya celebrate birtday aku dekat Aeon jusco Bukit Indah Johor Bahru bukan Shah Alam oritee heee ... ayah belanja Johny's aku memang tengah mengidam na makan steambot tuu akhirnya dapat *saya merupakan pengemar tegar terhadap steamboat yee anak anak ... *cepat benor celebrate , so sementara menunggu acik dan anaknya aku sempat lagi berposing bagi menghiasi ruangan episod kali ini hehehehe


yess saya celeb kat Johnny's jee



this is my mom , ibu saya selalu membebel dia selalu kap macamni 
"gamba gan ibu tade kee ? asik dia jeee" so semalam sebab aku tana jadi anak durhaka kan so aku pun bergambar dengan ibu buat pertama kalinya huhuhuhu tengs ibu sebab daa besarkan dari kecik sampai ke besar dan selalu menahan dengan perkataan akak 'sabar' 'tahu' 'sekejap' hahahha tengs again ;'( *lap airmata k .... semalam saya cuma dapat benda alaa ni jee


Jpop daripada JCO ni donut hari jadi saya hehehe comel taa ? naa ? ambil laa hehehehe .. itu semalam punya cerita harini lain ceritanya na tahu kena scroll sampai ke bawah ..


Harini

sebelum pkul 10 malam semalam ada seorang kawan Ieka telah meng-send-kan wishes bday woahhh awal ni mana achii hehhehe dia kata dia na jadi kawan sejati , sejati sangat .. terharu gila sebab dia ingat , then tepat jam 12 bermula drama wishes bday Ieka di twitter dan Facebook ,, hehehe tengs uolls lagi budak-budak fb walapun dorg tahu Ieka ni sombong yang amat tapi dorg tetap wishes sampai laa sekrang .. buda twitter pun apa kurangnnya kan tengss laa sebab wishes terharu sesangat terutama sekali dekat blogger kita sorg ni Miss z huhuhu ,, pada keesokannya , datang jee sekola ramai wishes bday Ieka sebelum tu terima kasih buat Apit , Mya and the geng sebab wishes serentak , hehehe ta lupa jugak dekat bestie saya Farah Deebaa ... ok berbalik topik tadi tyme rehat tuu ada buda fom 4 tegur Ieka

Ieka Ieka Ieka

*ieka pandang*

Ieka happy birthday
*ohhh terharunya budak fom 4 pun ingat*

then masa kat dalam kelas Dea tanya kat Ieka , petang ni busy ke ta ? Ieka kap laa free jee hehehe ..
Dea swuh Ieka temankan dia pergi cari hadiah Adik Ipar dia .. dia janji dengan Ieka pkul 3 , then dorg sampai jee umah Ieka , ieka terkejut dan pelik dalam hati *kenapa dorg pakai lawa-2 ni ? so aku buat bodo laa ,, masa kat dalam bas Dea kap ehh na jumpa pkwe dia KFC so aku tanpa berfikiran panjang pun , ikut sampai jee kat KFC tetiba aku mcm kenal gilerr dengan suara mereka ni sekali tengok , Adah , Bella , Nyna dan Nyny ada , ya allah terharu sehhh dorg celebrate bday aku haha tapi paling bestnya dorg men calik muka aku dengan cream habes comot daa ta comel ... hahaha penat laa na taip tape laa kita layan gambar yang sedia ada


bday cake yum yum


ieka dan bella


bella , adah dan nyny


sesi suap menyuap pun bermulaa ngappp hehehehhe


ieka dan dea , percaya atau tidak kami berkawan dari tadika lagi hikhikhik 
saya comel oritee hehehehe


kami triple F
Farina Farhana dan Farzana .. ada sesape na join kami hehehe
cuba teke sape paling comel ? mesti laa saya lagi hehehe k daa perasan --"

maka dengan ini sesi calit menyalit bermulaa habes laa muka saya yang comel ni jadi comot eeeee :p




eee muka saya ya allah comelnya hahahha


mereka jahat tengok muka saya erghhhh tidakkkk dengan ini habes laa muka aku dengan facial lemak berkrim hehehehhe ....


kami tujuh sekawan we are the power rangers hahahha LOL

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

fewiiittt lagu najwa latiff laa hehehe sebelum beransur pulang kami sempat berposing


yeayy kami rockkk babehhhh huhuhu 
dengan akhir kata saya .... 
tengs for the gift terutama sekali ibu ayah dan adik ohhh acik jugakk


tengs Faiz Bella for the chocolate 
tengs ayah for the top silling
tengs ibu dan acik fo the purse 
and
tengs adik for the rantai

dan akhir kata saya doakan kami semua berjaya dalam SPM akan datang


p/s : jahanam muka aku hahaha kbaii :* tengs dea sebab belanja kfc hehehe




















5 comments:

NuRuL AtiQAh said...

Happy Birthday :)
Moga dipanjangkan umo ye :)

ieka farhana said...

Tenkiu dear :*

dEdEQ dE wIshEs said...

HEPI BEFDAY YUNK ..

GUD LUCK SPM ^_^

Novelgurl said...

yummy sedapny!

syaz syasha wanie said...

Hai ! jom join GA ni :) http://bilasigadismengomel.blogspot.com/2012/10/mega-giveaway-by-cik-fie-anisah-dan.html