Holiday Budget

Assalamualaikum

Hai kalian *lelambai tangan sambil buat mata juling* oppssss cute what ? try laa kalau nak tahu cute ke tak .. bla bla bla blaa Ieka tahu korang rindu Ieka na omel kat sini kan ? HAHA perasan sape tah na baca :p .. oke oke harini hari Selesa dan tade paper . Yeay tapi esok ada paper Science ohhh jenuh nak tunggu 6 Disember ni gara gara Paper Ekonomi orang lain daa merdeka yang aku belum lagi k ta achi mereka mereka tu semua *menyesal ta amik aliran science pure tunduk muka* LOL ... tapi tapi aku taknak fikir pasal paper lagi sebab tujuan aku update blog aku yang daa kusam mayam ni utk bincangkan topik Holiday Budget *oiii kau taa habes SPM lagi daa fikir holiday yee* haha sape ta kenal aku kan ? But the way tahun ni banyak nak guna duit , na lepak dengan cazen tercinta , bestie tersayang dan boyfriend tersayang .. Yang paling penting na bercuti dengan famili yang aku kasihi eh ? bagi yang mengikuti perkembangan semasa , tahun lepas Ieka jejak kaki di Medan Indonesia kalau taktahu bole gerak SINI ... Haa da baca kan ? kan ? tahun ni ramai orang tanya aku na pegi mana ? HAHA aku pun taktahu sebab bapak aku yang bayar bukan aku tapi aku daa buat list ke mana aku akan pergi ? mungkin bulan DIS ni aku ta keje lepak kejap utk sebulan tahun depan jadi ass. auntie jaga budak tarian *ewahh Ieka na menari laa hahaha*


happy holiday buat mereka yang dah habes sekola mcm saya .. eh ? hahahaha k esaited yee aku na taip harini .. so aku na cerita laa lepas habes SPM aku na buat apa ?! ... nant laa daa ta susprised pulakkan .. tunggu next entry k hahahaha k baii love youuuuu :***


p/s : saya daa bercadang lepas SPM saya na bawak diri hahahahhahaha k XD

2 orang komen :

Cik Ain said...

nak bawak diri pegi mna tu dik hahha

Timah Derina said...

Bercuti lah kat Sarawak ni lagi . Bawa Kak Add bercuti sekali . Hewhew . Good luck paper akan datang :)