HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Thursday, 22 November 2012

Perwatakan Yang Berbeza

Assalamualaikum

Hai kalian kalian yang masih lagi terbaring di atas katil tuuu ish korang ni daa pkul 10 pagi tau ,, ta bek bangun lambat lambat nant rezeki ta masuk .. ehem ok ok harini rasa mcm terlalu awal Ieka update blog kebiasaannya Ieka akan update pada waktu malam orang kata nak amik mood HAHA k finee ta masuk akal k .. hmmm pagi ni Ieka nak share apa yang korang taktahu pasal diri Ieka ..



Ciss siapa yang ta sayang mulut nii ,, memula baca rasa mcm na marah tapi dgn ayat ni "apepon kau ttp awesome bg aku :)" yehaaaa Ieka taktahu pulak Ieka blur di sekola tapi sebenarnya kan .. Ieka dekat sekola memang pakai tdung ta betul LOL Ieka mengaku sebab Ieka memang ta sesuai pakai tdung sekolah HAHA .. Bagi sesiapa yang ta puas kenal diri Ieka yang kerdil ni *ehh kerdil kee?* mari scroll sampai ke bawah ...


Dekat sekolah Ieka memang jenis payah na bergaul dengan budak lelaki seriusly sebab Ieka ta suka sangat budak lelaki sekolah sini sebabnya mereka pelik bin pelik k .. Kalau rapat pun dengan lelaki dalam kelas Ieka sahaja .. Dekat sekolah Ieka jenis suka pakai tdung mcmni


aku suka pakai tdung ke depan LOL hahaha bila daa tengahari haa tdung aku mula ta betul dan aku malas na betulkan ... dikirakan aku ni mcm budak NERD hahahaha itu lawak antarabangsa korang tahu sbb aku jadi mcmtuh sbb aku taknak budak laki kat skola situ suka dekat aku lelebih see korang tahu taa sampai sekrg Ieka ta penah couple dgn buda kola situ tau sebab mereka kata Ieka buda selekeh .. kehkhekkehkeh tapi mmg bagus tau sbb aku pun ta suka dgn budak laki kola sini mcm gedik , bajet hot dan hensem ... HAHAAHAHA tape laa biar Ieka buruk dekat sekola yang penting kat luar lagi cun kan ... Haa bila dekat luar Ieka lebih mudah nak bergaul dgn lelaki , sbb mereka ta sama skola so ta jemu laa kan jumpa pun seminggu sekali tapun sebulan tiga kali mcmtuh .. mereka mudah terima Ieka seadanya , lagipun jika nak bandingkan Ieka dgn kat skolaa rasanya Ieka memang nampak buda NERD yang ta pandai bergaul dgn orang ramai tapi bila dekat luar Ieka nampak buda matang dan sng na bergaul dgn orang ramai dikirakan Ieka hipokrit yee anak anak ...


Tapi tapi tapi ini laa Ieka yang sebenarnya seorang yang periang , banyak bercakap dan pandai bergaya ehem please boooing me LOL ...... nak dikatakan famous tade laa cuma baru na naik , dekat sekola Adah , Niny selalu cakap aku ni "perempuan up to date" aku bukan na bangga tapi kenyataan yee sayang .... dalam ramai ramai kawan aku , aku seorang yang mcm gadis semasa serius walaupun mereka ada twitter tapi tetap tanya aku sape Adel Asha LOL .. bukan nak riak just na bagi gempak kejap .. hehehehe dekat sekola mmg aku sombong cuba kalau dekat luar astaga hanya tuhan jee tahu aku ni mcmana HAHA ,,, 

p/s : dekat budak sekolah aku jangan pandang aku sebelah mata kerna namaku wanita eh ? HAHAHAHA
terima kasih dekat anon yang puji saya tuh saya doakan awk femes mcm orang lain nant bukan mcm saya sebab saya taknak awk jadi mcm saya eh ? :p

2 comments:

Roslan Putra said...

wahhh tak sangka femes jugak ieka nih....

ieka farhana said...

Ehh tade laa Ika tafemes pun