Akhirnya Kau Tewas

Assalamualaikum

Hai readers tajuk Ieka kali ini memang ta bole kasi go HAHAHA pasai apa ? aku pun tatau nak bagi tajuk apa so memandangkan dua minggu lepas Ieka buat tempahan baju kelab Ben Ashaari dan mula membuat bayaran duit ke akaun Mr Izzo dan aku teruja sebenarnya kali pertama aku cuba masukkan duit ke dalam mesin deposit tuh *nampak tak kejakunan budak kecik ni terserlah* HAHAHA tunggu punya tunggu mana laa abg pos laju ni haihhhh ... Jeng Jeng Jeng *saja buat impak takut hahaha *

Harini selesai jee zolat zohor tetiba adik bukak pintu aku dengan kasar then "akak akak abg pos laju daa dtg" bunyi mcm rumah dimasuki perompak HAHAHA so aku dengan terjerit jerit dan lari lari anak teruskan dapat bungkusan tuh YEAYYY daa sampai hati aku menjerit setelah sign abg pos laju tuh mintak number telefon aku HAHAHAHA itu tipu jangan percaya k .. dah dapat tuh aku terus amik telefon dan SNAP itu WAJIB



taraa .. akhirnya dapat wehhh .. 

dan 
dan 
dan







p/s : Mr Izzo saya dah dapat terima kasih yeee :)


6 orang komen :

farah.fauzi said...

alaaa..nak jugakk :/

ieka farhana said...

Buat laa tempahan masa terbuka di benashaari.com

Princess Syazliyana said...

cantikk :D

Aimi Syahirah said...

Hi darling.. Ada tag kamu..:) http://www.aimisyahirah.com/2012/12/contest-cute-picture-by-storyofheartt.html

✿A I N A A✿ said...

huissshhhh nak juga.. mahal tak???

ieka farhana said...

RM30 tmsuk caj penghantaran