HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Monday, 10 December 2012

Cakap Memang Senang

Assalamualaikum

Semalam tengahari Ieka cari kata putus , Ya Allah apa aku buat takkan aku daa mengalah erk aku penat semua orang cari pointer aku .. Tade sorg tanya aku oke ta ? kenapa semua nak buat aku menanges .. Penat wehhh penat kau ingat keluar airmata ta penat ?

"AHH Ieka better kau move on jee ta payah nak terhegeh hegeh dekat orang yang selalu buat kita sakit hati"

"Kalau aku jadi kau dah lama aku cari lain"

cakap memang senang diri yang lemah ni duduk menanggung .. Korang ta rasa apa yang aku rasa , nak lepaskan orang yang kita sayang pergi memang tak .. cukup laa Eddy dan Fikri dulu :'( bukan senang aku nak bagi hati aku dekat orang yang kita percaya 100% .. bukan senang aku nak berhenti jadi playgirl .. bukan senang aku nak setia bila aku daa setia mcm mcm orang cari pasal kenapa aku kene weh ? aku ni ta layak dapat kebahagiaan kee ? kenapa aku selalu kene ...Bila aku cuba ubah jadi setia semua orang nampak pointer aku playgirl .. kenapa ? kenapa ? 



Cakap memang senang budak tadika pun bole cakap nak laksanakan tuh susah ..
Ada sesiapa faham aku ? ada taa ? *bunyi cengkrik*
Airmata jee selalu bermain dekat mata ni .. Aku rindu kehidupan aku yang dulu , aku nak ada orang care pasal aku 24jam .. aku nak ada orang teman aku dalam setiap perkara .. tapi aku rasaa daa tade :') kenapa mcmni jadinya .. ini semua salah aku .. aku pasti ini semua salah aku ... kalau aku ta cari pasal benda ni semua takkan berlaku .. 

" Mana Ieka yang enam bulan dulu yang sentiasa happy dan ta banyak masalah mana ? mana ? aku rindu Ieka yang dulu ?"

Ahh semua rindu yang dulu ada tak sesiapa yang boleh sampaikan apa yang aku pendam selama dia tinggalkan aku masa enam bulan lepas tu ada tak ? ada tak ? tade kan semua tana masuk campur tapi bila aku menanges aku sedih semua tak suka .. semuanya nak protes aku sampai kene push bagai nak GILA ehh aku bukan binatang nak buat aku mcm tade perasaan :'( tolong laa .. aku ada perasaan .. aku cuma nak dia yang dulu .. cuma yang dulu ...

Aku ingat bila daa lepas SPM masalah itu akan berhenti seketika dan akan sambung jalan cerita yang bahagia tapi aku silap aku silap semuanya merunsing kepala otak aku .. 

No comments: