Fanatiknya

Assalamualaikum


Hai readers , ehem ehem harini merupakan Hari Jumaat terakhir dalam 2012 dan Sembahyang Jumaat kali terakhir 2012 . maknanya lagi tiga hari sahaja lagi kita nak masuk 2013 , mesti ramai daa pasang azam baru kan ? dan pastinya ada tak azam tahun ini tercapai ? Ieka ada satu tercapai , Ieka cakap "tahun 2012 ni kalau bole taknak jadi playgirl" tercapai jugak setia pada yang satu walaupun daa break .. so harini Ieka nak tanya ada tak korang fanatik dekat sesuatu ? ta kira laa benda ke , artis ke ada tak ? ada tak ? Haaa ni Ieka nak story sikit .. sikit jee


Daripada mulanya Ieka jenis taksuka atau anti dengan bola sepak walaupun skuad Malaysia main semenjak kemunculan seorang pemain ni Ieka terus jadi minat tengok bola siap bila jersey lagi wkwkwkwk -,- pemain tu siapa ? wan zack haikal ? ta laa


bermula dengan huruf F .. bukan Fadhli Saas laa
dah bersiap sedia ?
jeng jeng jeng
bunyi drum
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Farizal Marlias
wkwkwkwkwk *aku ingat siapa?*
korang tahu taa sampai cazen sendiri pun perli Ieka


// klik gamba bagi biar jelas \\

and then
siapa ada whatsapp Ieka mesti dorg gelak guling guling sebab dekat status whatsapp Ieka berbunyi begini
" FUTURE WIFE FARIZAL MARLIAS "

HAHAHAHAHAHA
ini lembu namanya .. 

Kenapa minat dekat Farizal ?

- bagi Ieka dia comel dan cara dia jadi keeper pun nampak kemas walaupun sanggup kena tendang dengan Thailand pada tempoh hari .. 

Mereka : Farizal tak hensem weh Apek lagi hensem
Ieka : ehh biar laa walaupun ta hensem tapi nampak cute ..

kalau pergi youtube mesti seacrh nama Farizal dulu 
kalau nak tidur mesti seacrh nama Farizal dulu 
kalau nak pergi mana mana mesti letak Farizal dalam hati dulu 
maknanya Ieka gila

harini 28/12/12 maknanya Tahniah kepada Apek dan Leuniey 
sweet gila video dia 




harap lima tahun akan datang Ieka dengan Farizal pulak HAHAHAHA lembu lembu



7 orang komen :

AyueJean said...

Weaaaakkkkkkkkk x_x
Memang mintah ijau, merah, pink, biru, oren, unggu, coklat, maroon segala....
Hehehehehehehehe.... =P

ieka farhana said...

Ni jeleskan ? Hahahaha :b

Timah Derina said...

Ahhhhh Apex tu harap muka jehhh. Tapi hmm. Sedih bila suatu ketika Apex buat sorang rakan blogger kita macam tu. Hmmmm. Tapi setiap apa yang terjadi mesti ada hikmah kan? Hihi.

ieka farhana said...

Hahaha betul betul

deqjamucuxx said...

moga cita-cita anda tercapai.. hihiihi

ieka farhana said...

Hahahahahaha

Nur Zafirah said...

boleh tahan orangnya..hensem :)hihi