HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 28 December 2012

Lalalalalalala Kerja

Assalamualaikum

Hai ebibadi , kusut pening kusut pening kusut pening *kenapa ni Ieka , Farizal tolak lamaran kau yee?* wkwkwk jangan ditanya sudah terpampang di atas pasal kerja so tade kene mengena pasal Farizal ..



Orang : Kau bila nak kerja ?
Aku : Haa bulan satu laa



My problem is aku taktahu nak kerja apa ? dengan sape ? so aku ni kan mcm kawan talam dua muka bila susah jee aku terhegeh hegeh cari dorg *seriustalk* semua da dapat kerja tapi aku terhegeh hegeh nak cari takkan nak duduk rumah pulakkan ? otak bole tepu .. Blog ni bukan kerja ? wkwkwkwkwk ta masyukk laa , hurmm see nampakkan aku kusut daa laa hujung bulan satu nak pegi KL tapi still ta dapat keje lagi ..


p/s : tolong bagi cadangan please ? tapi jangan kedai makan 


1 comment: