HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Saturday, 8 December 2012

Mungkin Aku Bukan Terbaik

Assalamualaikum



Mungkin ..
Aku bukan terbaik buat dirimu tetapi aku tetap cuba jadi yang terbaik buat dirimu

Mungkin ..
Aku bukan terbaik buat dirimu kerana sering menyakitkan hatimu 

Mungkin ..
Aku bukan terbaik buat dirimu kerana sering membuat mu letih melayan karenah ku  

Mungkin .. 
Aku bukan terbaik buat dirimu yang sentiasa hadir dalam serba kekurangan 

Mungkin ..
Aku bukan terbaik buat dirimu kerana aku sering mempertahankan ego ku

Mungkin
Aku bukan terbaik buat dirimu kerana tidak melayan sikap mu

ketahui laa bahawasanya aku tidak mampu bersendirian tanpa dirimu .. kerana tiada seorang lelaki yang bole memiliki hati aku dengan sebaik mungkin ... ketahui laa juga aku amat merinduimu walaupun dimana kamu berada .. ketahui laa yang aku terlalu menyayangi dirimu sehingga aku sanggup membuang segala sisa airmata yang tidak akan habes ...

Awak

jangan pernah tinggalkan saya sebab saya masih lagi menyayangi diri awak , saya cuba untuk jadi yang terbaik buat awak asalkan awak menolong saya untuk berubah .. 

Awak

saya akan cuba sedaya upaya untuk cari hati awak balik saya ta kira bagaimana pun ada aral melintang saya tetap mencari hati awak sehingga saya betul betul memlikinya .....

" janganlah kamu BERSEDIH suatu hari nanti semuanya akan TERUBAT , janganlah kamu MENYERAH KALAH kerana ALLAH sentiasa BERSAMAMU "

Awak

saya bangsa tidak pernah mengalah saya akan cuba pujuk hati awak sampai awak maafkan saya , bila awak daa maafkan saya rasa lega 

 Awak

bole ta lepasni kita jangan gaduh lagi benda kecil bole diselesaikan berbaik , saya rindukan awak yang dulu yang sentiasa selesaikan masalah dengan tenang  .... 


4 comments:

farah.fauzi said...

sabar ye dik..kite serupa.. teringin nk jmpe adik :)

ieka farhana said...

Kalau ada jodoh insyaallah

fifie said...

Sabar, jangan akhiri hubungan dengan pergaduhan. Selesaikan elok elok dik.

Timah Derina said...

Hai Ieka. Lama dah Kak Add tak lawat blog ni. Busy. Sorry. Alaaa dik, pasal cinta ni memang selalu ada gaduh gaduh. Kita kena sabar dan pandai handle masalah tu. Chaiyokkkk :*