Random : Girls Day Part one

Assalamualaikum

Maafkan Ieka maafkan yee sebab lambat update blogger bertuah tuh hehehehe .. sebenarnya !7 Disember 2012 *hari Isnin* my bestie daripada Kuala Lumpir datang sini untuk reunion tapi disebabkan organize kitaorang tade so kitaorang hang out mcm biasa dua hari berturut turut Ieka ta reti duduk rumah asyik nak merayap jee orang kata lepaskan gian kejap lalalalala ..


Selasa tu kita orang hang out dekat City Square (CS) siapa budak JB dia tahu laa corot mana tempat tu .. sepatutnya kitaorang pegi bertiga tapi disebabkan Syira suruh ajak Sufi kita orang ajak laa .. aku , Farah dan Sufi naik bas tepat pukul 12 lebih gituu sama dengan Syira , sampai jee CS dan menuju ke MCD then ada seorang budak ni berlari ke arah kami bertiga iaitu Sufi , Ieka (me) and Farah .. rupa-rupanya Syira awww sumpah budak ni daa laa kepeng tapi pendek dan tinggi sikit daripada Farah perangai yang agak gila gila .. Oke sumpah comel , jejalan terus menuju ke toilet itu wajib yee anak anak .. ingatkan nak makan dekat food court tapi dsebabkan renovation kami terpaksa mcm orang gila cari tempat makan akhirnya kami pilih "Nasi Ayam Penyet Ria" .. Farah dan Sufi order bakso , aku order nasi ayam penyet bakar dan syira diet eh ta ta dia nak makan tempat lain sebab dia cari nasi berlauk .. habes jee makan kat situ kami berpisah aku and Farah round round one CS tuh , Sufi teman Syira makan dekat sambal house .. Sejujurnya aku malas na taip korang layan laa gamba gila gila kami



alolololo kenapa laa budak comel ni sentiasa comel HAHAHA perasan k


yang ta pakai tudung tu Syira , yang pakai tudung pink tu Sufi , yang pakai tdung hijau tu Farah dann aku sape ta kenal aku mehhh sini nak kiss sikit hahahahha



cehh macam ta ikhlas na suapkan HAHAHA
gambar bawah tu asal mata aku mcm JULING wehh ?!! 


ada gaya ala model tak ? *bunyi cengkrik*


kau ingat comel HAHAHAHA :b



annoying FACE 

dan 
TOP MODEL


rasanya siapa paling cute ? JENG JENG hahahaha :b

memang puas dapat hangout haih -_____- nant kita hangout lagi oke

p/s : nant petang atau malam aku update part two fulak 
Adios Migos Satana HAHAHA






1 orang komen :

aini shahroni said...

seronokkan dapt kumpul2 dgn kwan2..
huhuhu..

from ::Arkitek Hati::