Random : Girls Day Part two

Assalamualaikum

Hai kalian yang saya merindui , anyone miss me ? please laa rindu please laa HAHAHA oke , first of all sorry sebab minggu ni Ieka jarang update blog dan burung blue blue kerana Ieka pegi holiday haa na tahu dimana nant next entry jangan lupa stalk yew .. Oke kita sambung entry yang ini , pada keesokkannya kitaorang keluar lagi pergi jusco Bukit Indah *jangan fikir KL ada Bukit Indah JB pun ado* saja nak try tengok wayang kat situ orang kata best sebab luas dan selesa tapi malangnya dekat sana tade cerita melayu 100% omputihhh , ohhh lupa masa tuh bertiga jee aku Farah and Niny memang dari mula nak tengok breaking dawn part 2 *kuno k cerita daa lama* then masa nak beli tiket kitaorang buat jejak kasih terjumpa Venga huuuu ensem gilakk mamat ni dulu sekola rendah mcm nerd tapi daa ensem sekarang ni tapi sayang dia ta kenal kita bertiga Ieka confirm dalam kepala dia mesti berkata begini "orang gila mana mengaku kawan aku ni" sebab muka dia tercengang bila kitaorang cakap "ehh venga kan dulu kita satu sekola" kau ta rasa gila kitaorang dok terjah mcmtuh wkwkwk ...akhirnya kitaorang tengok cerita ni



yeay Hobbit best gila cerita dia , cerita dia kemungkinan bersangkut paut dengan Lord Of The Ring .. sebelum pukul 4pm kitaorang isi perut dekat A&W tapi aku ni kurang sangat nak makan situ sebab ta sedap tapi terpaksa melayan karenah kengkawan yang masih belum makan lagi wkwkwkwkwk


see mereka kejakunan ..

lepas daa makan tuh memang jejalan round satu jusco tuh then nak cari baju panda yang comel tu dekat FOS tapi tade :( sedih saya rasa menyesal ta beli dekat CS semalam *isnin lepas* then kitaorang sebenarnya nak cari Anissa dikirakan mcm jejak kasih kali kedua , tapi Niny ta ingat dia keje kedai mana satu yang dia tahu huruf depan 'S' so kitaorang cari laa kedai makan depan huruf 'S' tapi ta jumpa then 


Farah : ehh nant kau datang KL aku belanja
Me : oke aku nak SUBWAY 

haa kau baru Niny ingat Anissa keje subway wkwkwkwk lawak lawak ,, then cari tapi ta jumpa maybe belum masuk finally kitaorang jejak kan kaki ke JCO utk mengisi perut kali kedua , tetiba terjumpa Anissa lepas laa hajat Farah ,, 



hot chocolate nyum nyum edapnya


awek sape laa niy *maaf tade pakwe laa


berlagak cun :b


konon laa comel tuh


cuba fokus kan apa sdg ku lakukan ? wkwkwkw comel kan ?

then daa habes makan kitaorang terus lepak wayang serius memang selleseww 


kami gila gila ...

p/s : aku mintak crush aku kucing*crush laa sangat* , wkwkwkwk sumpah memang comel  


comel kan comel kan ?
maaf Adika terpaksa kidnaped sebab comel

0 orang komen :