Dia Segala-galanya

Assalamualaikum 

Hai semua , apa khabar ? sihat ? cehh update gaya ala ala daa lama ta sentuh blog ni padahal baru jee semalam update daa harini update lagi lalalalalalalalalala~ oke entry ini khas buat orang yang sayang dan orang yang telah banyak jasa dalam hidup saya !! siapa ? pakwe baru ek ? mana ada pakwe baru -.-" tade orang pun na dekat kita HAHAHA gedik kaa gedik daa ada orang nak tapi terpaksa lupakan sebab na kejar degree huhuhuhuhu *angan besau giloss* so back our topic ,, siapa dia ? siapa dia ? haa kena baca samapai habes dulu ..

orang yang saya cakap kan tuh adalah



















itulah pakwe saya tiada lama tiada baru , dia sentiasa ada bila saya tade duit hahahahahhaha *kuangajoo kaa* harini 9/1/2012 merupakan hari tua ayah Ieka yang sudah berabad umurnya yang ke ? ehem itu rahasia .. terima kasih kerana telah membesarkan saya dari kecik sampai ke besau tua mcmni .. saya mintak maaf ayah sebab saya ta mampu buat terbaik buat ayah , saya selalu gagal utk dapat kan keputusan yang dapat membangga ibu dan ayah . saya selalu berfikiran buruk dan selalu cakap "ayah taa sayang akak , dia sayang adik jee" huarghhhhhhhhh *menanges* ... Ayah maaf kan akak kalau akak banyak kuangajooo dengan ayah selama harini :') .. saya sentiasa doakan ayah panjang umur dan murah rezeki .. Aminnnnn .. mana ada seorang ayah sanggup melihat anaknya dalam kesusahan , ayah saya banyak mengajar cara hidup susah ayah saya tana saya hidup senang sebab kekayaan bukan segala-galanya ..

Akak na cari bakal imam akak mcm ayah , ayah yang kuat kerja , ayah pandai menguruskan perbelanjaan masa depan , ayah yang penuh tanggungjawab , ayah sangat sporting .... Ieka kalau bole na cari orang yang pandai jaga akak macam ayah biar akak ta sesat jauh .. Ayah akak mintak maaf lagi sekali dia daa sakitkan hati anak ayah , dia daa tinggalkan saya ayah , saya janji ayah saya takkan tergopoh-gopoh mintak restu ayah dan ibu saya janji ituuuuuu ... 


TERIMA KASIH AYAH KERANA TELAH MEMBESARKAN ANAKMU INI..


SALAM SAYANG DARI SAYA
iEKA FARHANA

HAPPY BIRTHDAY AYAH 

2 orang komen :

Aku Penghibur said...

wow anak yang baik :) bagusnya

Ichi Fighting said...

sangat2 nice :)