Peramah Di Sini Tak Bermakna Peramah Di Luar

Assalamualaikum



Dah lama ta buat tajuk panjang mcm highway , dah lama ta jadikan blog ni dalam suasana ceria cuma baru semalam cari akal apa mahu dihidangkan untuk kalian yang sudi bersama Ieka sehingga kini walaupun blog ni mahsam dan kotor HAHAHAHA. Terima kasih uolls  jasa korang akan di kenang sampai bebila in sha allah Ieka takkan lupa *sebenarnya na bodek korang* .. So cuba tengok tajuk kita malam ni sweet tak ? sweet tak ?

Peramah Di sini Tak Bermakna Peramah Di Luar

sweet kan ? maksud disebalik tajuk ialah anyway ramai yang cakap Ieka tersangat friendly dekat  twitter and blog .. facebook ? abaikan da tade kenangan terindah lagi di situ anggap jee facebook daa tade pape k HAHAHA ... terima kasih la yew siapa yang cakap Ieka friendly tapi kenyataannya tak .. saya ta peramah semana awak semua tengok dimana saya berada sekarang . saya seorang budak belasan tahun yang pemalu dan pemalu ulang sekali lagi PEMALU *tunduk kepala* *menanges teresak esak* saya minta maaf pada realitinya saya seorang pemalu yang ta kena tempat , tapi orang pemalu ni sebenarnya lebih elok di ajak kawan kan ? *cehh* first time jumpa memang memalu tapi bila daa kenal lelama haa baru awak semua tahu , saya takkan bagi awak pegang gelaran "ratu kepoh" hehehe comel kan ? tapi saya rasa saya memang comel *ehh Ieka jangan mcmtuh ta elok ta elok* saya peramah dalam alam maya sebab ta nampak muka so suka hati saya laa na mention nama korang kat mana mana kecuali facebook HAHAHA .. tapi kalau jumpa ya ampun korang akan kenal Ieka yang pendiam , pemalu dan boleh dilabelkan perempuan melayu terakhir ... comel kan ? comel kan ? tapi uztaz saya cakap jangan jadi gadis melayu terakhir sebab ?

sesiapa yang jadi perempuan melayu terakhir perempuan itu merupakan perempuan yang terlambat hendak bertaubat wallahualam ..

saya tak nak jadi perempuan terakhir la tapi saya nak jadi perempuan ditengah tengah hahahhaha saya ni kelakar kan ?*wehh annoying adalah*

p/s : fuhhh ayat skema guna saya awak HAHAHA , rasa mcm tade function na update kan ? sila jangan baling batu dekat saya sekian 

3 orang komen :

cik polka said...

xpe2, biar peramah kt fb pun jd lahh

nur syariza Natasya said...

sama la dgn sy..kat laman sosial ja suka ramah2 ni. kat luar xpun, nmpk pun tgur2 biasa ja. :D

~AtiQaH~ said...

biasa la tu kan.... dialam maya ni lain ckit, klu reality lain... lg2 dgn org yang baru kenal kn....