Selamat Tinggal

Assalamualaikum

Harini aku akan pergi meninggalkan semua yang ada , aku akan tinggalkan keluarga terdekat dan sahabat rapat ku di sini , aku akan tinggalkan segala kenangan aku di sini , aku akan membuktikan diri aku yang boleh maju ke hadapan . Selamat tinggal semua mungkin ini entry terakhir aku , jadi kau tatap laa entry aku dengan penuh semangat kerana aku akan meninggalkan kamu semua tanpa teman atau sahabat blogger yang baik belaka . Terima kasih selama harini telah banyak membantu diriku yang lemah ini .. Terima kasih semua kerana setia bersama blog Ieka yang agak kusut mahsam .. Aku akan pergi tanpa hala tuju yang pasti tapi in sha allah aku akan balik bila aku sudah bersedia
*tarik bagasi menuju KLIA* segala pasport telah ku uruskan , segala tiket telah ku selesaikan cuma hendak terbang sahaja belum lagi dan aku ingin mengambil kesempatan untuk menyusun sepuluh jari ku yang comel loteh ini utk bermaafan *bukan Hari Raya* aku tidak kira aku ingin memohon maaf sekiranya selama ini aku banyak bergurau kasar atau terkecik perasaan korang aku minta maaf dan doakan perjalanan aku ke sana selamat sampai ...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"selamat tinggal kawan ku , ta mudah aku pergi yo hooooo"
soundbackground
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Haihhh takkan daa meleleh airmata ahaksss ... dalam seminggu ini Ieka akan jarang update blog maafkan Ieka , Ieka terpaksa pergi bawak diri .. Ieka akan kembali setelah Ieka pulih , in sha allah nant kalau Ieka daa bersiap sedia Ieka akan jejak kan jari Ieka di atas keyboard lappy kesayangan Ieka ni..
Jangan risau Ieka tetap sentiasa BW blog korang tuh penting untuk melepaskan rindu ...


Selamat tinggal semua :) 
Doakan Ieka selamat sampai occay 

2 orang komen :

AyueJean said...

Semoga selamat sampai destinasi tujuan..
Oh nak ke Kl ye...?

ieka farhana said...

Yeay KL :) bhahaha dekat jee