Ok Tak Sinopsis Ni ?

Assalamualaikum

Harini Ieka nak tanya pendapat korang , Ieka sebenarnya tengah rangka sinopsis tapi Ieka malas na crita pepanjang just nak tanya pendapat occay tak sinopsis yang Ieka rangka ni ?

Syaz merupakan pelajar degree dalam jurusan kejuruteraan awam . Sikap Syaz yang gemar melayan karenah perempuan dan dia digelar sebagai “kasanova sejati” , disebabkan dia diberi gelaran seperti itu dia telah bertemu dengan seorang gadis yang bernama Balqis Amalina . Maka bermula kisah pavlova di antara mereka berdua . Macam orang cakap makan tak kenyang , mandi tak basah , tidur tak lena sudah berjangkit dengan Syaz kerana selalu memikirkan gadis yang wujud dalam hidupnya , disebabkan dengan kejadian itu Syaz memberanikan diri untuk mendekatkan dirinya dengan Balqis . 

“Syaz saya taknak kawan dengan awak , sebab saya takut nanti makwe awak semua marah saya” 

“Alaa awak kena kawan dengan saya jugak , kalau awak taknak kawan dengan saya takpe tapi awak kena kahwin dengan saya” 

Semenjak harituh mereka berdua rapat sehingga menimbulkan satu konflik di antara Balqis dan Wina , Wina merupakan bekas makwe kepada Syaz tetapi Wina menindaskan bahawa mereka masih ada perhubungan . Bukan Wina sahaja yang tidak gemar perhubungan Syaz dan Balqis tetapi semua perempuan yang rapat dengan Syaz tidak suka . Adakah Syaz berjaya memikat hati Balqis semula ? Adakah Syaz menggunakan ayat pavlova dia untuk memujuk Balqis ? Ataupun Balqis akan beralih arah ? Semua akan terjawab bila Syaz mengatakan “Aku Bukan Kasanova Tapi Pavlova” 

hihihi occay tak ? kalau occay da na start menulis ..

p/s : cuba sekadar nasib

6 orang komen :

Syaza Raihanah said...

Rasanya dah okay. Tak sabar nak baca. Jemput baca e-novel Syaza http://syaza-applemints.blogspot.com/

ieka farhana said...

hehehe :) terima kasih :)

aqisNGEKK. said...

Wahhhh. Ceq terharu. Eh eh. Haha. Okay sgt. Tak sabar nk baca. Mohon percepatkan siap. Haha :P

ieka farhana said...

hahah yeahhh heroin dahhh mai :b

Aleeza Zailan said...

wahh wahh sinopsis dia mcm best . kalau dapat baca full punya komfom lagi syok . Heee ~ Kalau dahh siap nanti jemput sy bace yeaa ;)

Nadya Bubble said...

Al-Quran Pelangi ! Ready stock ;) http://bit.ly/10AVN8H