HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Friday, 3 May 2013

Nak Kahwin

Assalamualaikum

Aku ingin mohon sebuah kemaafan kerana aku sekarang tidak bergiat aktif dalam dunia blogger .. Makin hari jadual harianku makin padat mengalahkan pelajar di IPT tuptuptup aku bukak entry pasal "Kahwin" apa cer ? hahaha :) bertenang abang abang diluar sana jangan salah faham saya terlalu muda untuk dijadikan isteri , tapi saya cuma na share story pasal adik lelaki angkatku ini .. actually cerita ni memang korg semua yang membaca ini akan hempaskan lappy korg ke dinding ..

*dua minggu lepas*

masa Ieka tengah kemas bilik , dia masuk sambil menghadap cermin

Aqil : Akak kau rasa aku hensem tak ?
Ieka : Bole lah asal ?
Aqil : Ahaks aku ada lesen kahwin gituh
Ieka : banyak cantik nenek moyang kau , sijil espiyemm pon lepas hati nak cakap pasal kahwin
Aqil : eleyhhhh jeles ckp kak , aku tahu nape kau cakap mcmni ?
Ieka : pehal ?
Aqil : sebab tade org masuk minang wkwkwwkw

dan berlalu pergi !! ok memang Ieka terus fikir kenapa dia fikir mcmtuh ?! tetiba , sebab Ieka ta penah fikir pasal gf dia dan Ieka rasa dia tade gf kot .. then Ieka pon stalk profile tweet dia .. korg nak twitter dia ? cari sendiri hahaha .. then tweet dia penuh RT budak perempuan aduhhh ni mesti first love .. so Ieka mcm ta puas hati Ieka pergi tanya abang Ieka .. 

Ieka : abang kau nampak perubahan aqil ketara gila kan ?
Abg : nampak ada gf kot , sebab memalam selalu memekak !!

Aicehhhh baru first love berangan pasal kahwin .. tapi Ieka rasa dia mcm terpengaruh drama lah , ahaha sebab kalau tengok lappy dia , banyak drama khwin muda hahaha :'D gilakepe .. budak zaman skarang pelik pelik jee hahaha :)


CINTA ALLAH KEKAL ABADI ..

1 comment:

BlueiceButterfly said...

semangat betul nak kawen..hehe first love gitu :)