HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Monday, 17 June 2013

Mencari 45 Pemenang

Assalamualaikum

How are you guys ? sorry sebab tinggalkan korang lama sangat bukan sengaja tapi tapi hmm hmm hmm lupakan .. hahaha korang mesti na tamparkan muka Ieka jangan ah sakit tau .. 
so harini Ieka na sambung kerja lah dah dah korang jangan na banyak tanya sangat .. 
so dah terlanjur korang baca entry terbaru Ieka ni .. meh sini meh Ieka tengah cari 45 pemenang .. 

korang semua dialu-alukan untuk menyertai contest sulung kami



korang nampak tak banner dekat atas tuh ? cantikkan ? takkan tengok jee cuba tekan banner kalau korang tekan Ieka jamin ah korang tertarik bhahaha mcm jual minyak je aku ni :p ..
rasa rugi kot kalau korang ta join .. terdapat banyak hadiah menarik jadi saya sebagai patner kepada kawan saya ingin menjemput semua orang yang baca entry untuk menjoinkan diri dalam contest sulung kami , kalau contest kali ni dapat sambutan ramai in sha allah lepas ni rasa na buat contest lagi ..:) so korang jangan lupa untuk join ok :)
kitaorang pilih pemenang berdasarkan cerita yang menarik

No comments: