Cala Qisya Di Johor Bahru

Assalamualaikum

Sementara nak tunggu kelas Agama pkul 2 petang ni tak baik kita membazirkan masa dengan aktiviti tak berfaedah hihiih (( poyo kan? ))


So ada di kalangan pembaca blog Ieka (( macam takde je )) hmm ? asal daripada Johor Barhu ?
Wahh kalau ada Ieka ada berita baik untuk korang ..



siapa dekat sini tatau Cala Qisya ? semua tahu ? bagusss !!!
bagi yang taktahu Cala Qisya merupakan satu butik muslimah yang terkenal
dalam kalangan wanita muslimah ..

Butik Cala Qisya dulunya hanya dibuka area sekitar Shah Alam 
kini butiknya menambah cawangan di Johor Bahru ..

Wahhh cepatt jerittt "arghhhhhhhhhhhhhhhh" ehehe
mesti ada yang tak sabarkan nak tahu butiknya dekat mana ?
Ok penduduk Johor Bahru 
Butik Cala Qisya kini dibuka


18 jalan padi emas 1/5 bandar baru uda , di belakang Jakel Bandar Baru Uda


dan korang kena pastikan butik Cala Qisya yang berada di Johor Bahru macam ni yew

Photo: bagi yg dtg walk in interview esok di joho.boleh cari butik kita di belakang jakel bdr baru uda,berhadapan butik syazara :) 3pm-6pm


colour ke pink pink gituh hihih ..


p/s : lepasni Ieka balik JB terus singgah Butik Cala Qisya lah hihi tayah gi Shah Alam dah ..


1 orang komen :

zacky786 said...

cam menarik je colour bandung