HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Wednesday, 25 December 2013

Eyqa Hasnan


Assalamualaikum


Hye korang semua 
Annyeong haseyo .. ((Ieka ni suka acacaca korean kan?)) hihi
before gue balik ke endonisia PSIS gue mahu updatenya puas puas ((confirm korg feningkan ?)) 
haha btw harini aku telah buat satu program yang bernama JEJAKNYA KASIHNYA haha ..

apanya jejaknya kasihnya ? 
Korang kenal tak blogger yang bernama Eyqa Hasnan ? 
Tak kenal ? cubit nak cubit nak ? hehe 
apa kaitan Eyqa Hasnan dalam blog Ieka Farhana ni ? 
Sabar lah bagi Ieka cerita full edition 


kenal dop ? nilah dia Eyqa Hasnan 
((sorry eyqa gua maling gambarnya lu))

dah kenal ? bagus sekali hehe ((copp kenapa endonnya keluarin?)) haha
Ieka ni kalau bab bab cam muka orang memang expertlah .. 
tapi satu jee Ieka tak boleh cam dia ni dulu sukalah jugak stalk blog dia tapi Ieka punya perangai blogwalking makin pupus so Ieka pun cuma lalu lalu gituhh jee hihi jangan marah dongg ..

Ok dah sebulan dekat PSIS Ieka pun kenal sorg sorg classmate tu dan mula na kamcing macam roti dan kacang .. eh ? nak dijadikan cerita harituh Ieka masuknya bilik Eyqa Hasnan tuh Ieka mula terpandang dekat dinding study dia ada tulis "Eyqa Hasnan" Ieka pun cakap lah dalam hati macamni "Eyqa Hasnan macam pernah nampak nama minah ni alaaa takkan kot" so Ieka pun buat taktahu lah .. korang tahu tak apa yang terjadi lepastu ?

Tadi Ieka cuba stalk twitternya Eyqa Hasnan ni tetiba aku ternampak dekat area header ada link blog 



// klik untuk tumbesaran \\

Ieka pun terpandang dekat link tu dalam hati "wait macam aku kenal link blog ni" Ieka pun tak puas hati dan nak puaskan hati Ieka , Ieka pun search nama Eyqa Hasnan dekat google .. Dan yang Ieka pasti nama blogger Eyqa Hasnan ni sorang jee takdenya kembar siam haha .. terus Ieka dapat agak "dah agak dari first aku terpandang nama dia dekat dinding study memang dia blogger yang aku selalu stalk dulu" haha rasa kelakar pun ada .. Macam jejak kasih




// klik untuk tumbesaran \\

hahah btw ini barunya jejak kasih vs Eyqa Hasnan hahah kbaii



1 comment:

Eyqa Hasnan said...

Hahaha .. Oh zeek ! Nanti kau usha lagi setiap benda dalam bilik aku . Kahkahkah .. Thanks babe ! Sayang kau :-*